“Helt prdinært”

Kjøkken: Spansk
God for: Lokalt kjøkken, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Fulgte anbefalingene fra TripAdvisor, ble noe skuffet. Trodde vi kom til noe spesielt, det gjorde vi ikke. Rikelig med mat, men fisken var langt fra dagsfersk. Husets vin var god. Rot med vann/vin, men kelneren ordnet opp. Kommer ikke tilbake!

Takk, ellenkatrinek

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig restaurant med god mat. Vi spiste tapas, og var super fornøyd med det. Hyggelige kelnere, og god stemning med underholdning under middagen.
Ville definitivt dratt tilbake.

Takk, Katrine R
Gourmetland R, Director Comercial på Embrujo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Tak Katrine!

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelige kelnere,oppservante og serviceminded.Maten smakte godt . Et forrykende flamencoshow toppet det helle

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Steinar-kr
Gourmetland R, Director Comercial på Embrujo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2018

Het is goed om te weten dat je hebt genoten! altijd welkom, bedankt!

Anmeldt 24. april 2018

Var her på formiddagen og fikk en god pizza. Var ikke helt åpent men som i Spania kan man hjelpe så gjør man det. Det var fint å sitte her å dele på en flaske rose og laste ned aviser på ipaden.

Dato for besøk: april 2018
Takk, ivartina
Gourmetland R, Director Comercial på Embrujo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. april 2018

Takk!

Anmeldt 29. januar 2018

Eg og to venner var på leit etter ein plass å ETA. Ei smilande dame stoppa oss og viste menyen utenfor. Ho sa at rettane blei servert med canaripoteter eller pommes frites og grilla grønnsaker. Jippi tenkte me for me likar godt grilla grønnsaker. Ho viste oss til eit bord inne (vegger i teltduk) og der var varmelampe. Det var litt for kjøleg til å sitta ute. Me fekk bestilt drikke og satt og studerte menyen så dei plutseleg tok vekk veggen. Eg protesterte, men så tok dama glassa våre og flytta oss inne i ein sen teltduk. Ikkje noko beklaging eller spørsmål om det var greit.
Me fann ut kva me ville ETA og lukka menyen. Me venta og venta og venta. Etter ei lang stund kom ein servitør og spurde om alt var greit. Me så me venta på å få bestille. Han blei overrasket over det og tok bestilling. Me poengterte at me ville ha grilla grønnsaker. Så venta me igjen. 45 min venta me og på tallerkenen lå grønnsaker som kom fra pose fra frysen. Eg spurde om han kalla dette grilla grønnsaker, så svara han at dei ikkje serverte grilla grønnsaker. Eg sa at dama hadde lova det og at han måtte sei til ho at ho laug. Grønnsakene var ikkje etsende. Etter ei stund kom han med eit fat med litt grilla grønnsaker.
Kjøttet var vanskeleg å skjera sjølv med biffkniv. Eg ba om medium men men.
Så me betalte var det prisen som stod i menyen pluss 7 prosent. Kan hende me ikkje såg godt nok i menyen ang dette.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, helenesofien

Reisende som så på Embrujo, så også på

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Embrujo? Del dine erfaringer!