“Litt shabby beliggenhet, men svært god mat.”
Anmeldelse av Krishna 2

Krishna 2
Vurdert som nr. 6 av 282 Restauranter i Playa de las Americas
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 1 februar 2017

Etter å ha funnet stedet på Tripadvisor lette vi oss fram og fant stedet i andre etasje i et eldre senter som har sett sine bedre dager.
Vi ble ønsket velkommen og fulgt godt opp under hele besøket. Ingenting å utsette på servicen.
Min kone valgte madras styrke på maten, og fikk nettopp det. Hun spiste kylling tikka masala, og jeg valgte lam tikke masala. Maten var akkurat slik den skal være på et slikt indisk sted. Den levde helt opp til forventningen.
Atmosfæren kunne sikkert vært bedre på stedet med en tv som stod på og viste en fotballkamp, men vi koste oss og hadde det hyggelig.

Takk, Vaage
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 10 november 2016 via mobile enheter

Tok sjansen på middag på denne restauranten etter å ha lest mange gode anbefalinger på Trip Advisor. Angret ikke, selv om alt som er sagt om kjøpesenteret den ligger i stemmer - det ser ganske shabby ut, sammenlignet med all glitter og stas ellers i området. Men maten var altså kjempegod. Store porsjoner, så toretters ble faktisk litt mye. Kommer til å dra innom igjen, menyen var full av fristelser...

Takk, Gunn H
Anmeldt 25 oktober 2016

Ekki láta staðsettninguna blekkja þig því þessi staður er sá besti sem ég hef fundið á Amerísku ströndinni, frábær matur á mjög góðu verði og mæli með þessum alla leið.
Fórum tvisvar að borða, fórum fyrst tvö pör og líkaði það vel að við fórum með vini okkar líka seinni vikuna þegar þau komu.

Takk, GunnthorSig
Anmeldt 1 mai 2016 via mobile enheter

God indisk mat til en hyggelig pris. Litt merkelig plassering, og restauranten kunne vært finere, men maten er det ikke mye å utsette på. Anbefales.

Takk, Tore J
Anmeldt 6 august 2014 via mobile enheter

Nydelig indisk mat til en god pris. Enkle omgivelser, men det har også sin sjarm. Ser ikke bort fra at vi kommer enda en gang før vi reiser hjem.

• Atmosfære
Takk, Kvinne48

Reisende som så på Krishna 2, så også på

Har du vært i Krishna 2? Del dine erfaringer!