“God indisk mat til grei pris”
Anmeldelse av Krishna 2

Krishna 2
Vurdert som nr. 20 av 325 Restauranter i Playa de las Americas
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

I løpet av en uke spiste vi der 3 ganger og var like fornøyd hver gang. Grei størrelse på porsjoner og stort utvalg av retter.
Lam Tikka med kokossaus var en «højdare» og medium styrke passet akkurat en norsk gane.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 950viviannb

Anmeldt 22. november 2017

Hver gang vi er på Tenerife ser vi frem til besøk på Krishna 2. Og vi blir aldri skuffet! Bedre indisk mat enn en får servert på Krishna 2 finnes neppe på Tenerife. Meget god og behagelig service av betjeningen. Ikke dra fra Playa de las Americas uten å ha besøkt Krishna 2!!!

Dato for besøk: november 2017
Takk, Finn P. O
Anmeldt 1. februar 2017

Etter å ha funnet stedet på Tripadvisor lette vi oss fram og fant stedet i andre etasje i et eldre senter som har sett sine bedre dager.
Vi ble ønsket velkommen og fulgt godt opp under hele besøket. Ingenting å utsette på servicen.
Min kone valgte madras styrke på maten, og fikk nettopp det. Hun spiste kylling tikka masala, og jeg valgte lam tikke masala. Maten var akkurat slik den skal være på et slikt indisk sted. Den levde helt opp til forventningen.
Atmosfæren kunne sikkert vært bedre på stedet med en tv som stod på og viste en fotballkamp, men vi koste oss og hadde det hyggelig.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Vaage
Anmeldt 10. november 2016 via mobile enheter

Tok sjansen på middag på denne restauranten etter å ha lest mange gode anbefalinger på Trip Advisor. Angret ikke, selv om alt som er sagt om kjøpesenteret den ligger i stemmer - det ser ganske shabby ut, sammenlignet med all glitter og stas ellers i området. Men maten var altså kjempegod. Store porsjoner, så toretters ble faktisk litt mye. Kommer til å dra innom igjen, menyen var full av fristelser...

Dato for besøk: november 2016
Takk, Gunn H
Anmeldt 25. oktober 2016

Ekki láta staðsettninguna blekkja þig því þessi staður er sá besti sem ég hef fundið á Amerísku ströndinni, frábær matur á mjög góðu verði og mæli með þessum alla leið.
Fórum tvisvar að borða, fórum fyrst tvö pör og líkaði það vel að við fórum með vini okkar líka seinni vikuna þegar þau komu.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, GunnthorSig

Reisende som så på Krishna 2, så også på

Playa de las Americas, Arona
Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Krishna 2? Del dine erfaringer!