“Nydelig mat ”

Kjøkken: Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk både mat og betjening
Anbefaler stekt torsk og gratinert camembert. Irish coffee til slutt

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Mette632014

Anmeldt 17. april 2018

Koselig liten restaurant med hyggelig, svensktalende personell. Vi bestilte pepperstek og den sto absolutt til forventningene. Jeg har cøliaki og må ha glutenfri mat, det var ikke noe problem her :-). Hit kommer vi gjerne tilbake neste år :-)

Dato for besøk: april 2018
Takk, Bente H
Anmeldt 13. april 2018 via mobile enheter

Dette kan anbefales! Som litt over middels interessert for mat pleier jeg å si, på et godt kjøkken finnes ikke hvetemel i sausen! Dette er et slikt kjøkken! Hr du søliaki, gå hit. Selv forsøkte jeg pepperbiff da viltkjøtt er daglig mat hjemme, jeg ble fornøyd. Ikke det billigste stedet, men meget bra.
Kan lønne seg å reservere bord!

Dato for besøk: april 2018
Takk, stenerikh
Anmeldt 16. januar 2018 via mobile enheter

Spiste der for noen timer siden, spiste både elg og villsvin og det må sies at var godt her har dem mye spennende og nytt som få eller ingen andre restauranter jeg har spist på her i Tenerife anbefales å bestille på forhånd ellers er sjansen stor for at man ikke får bord da det er en populær plass og det fylles fort opp!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, michaeljS5908KL
Anmeldt 10. desember 2017

Her er det koselig å spise. Maten er fortreffelig, man kan spise villsvin, hjort eller mer vanlig retter. Eks. plankebiff er fantastisk. De har også en tre retters meny til rimelig pris.
Lokalet inne er støyende med dårlig akustikk, det blir litt gjalling i betongveggene når mange gjester snakker i munnen på hverandre. Ute er det mye roligere for støy. Men alt i alt er det jo maten og drikken som teller og den er god. Selv om jeg kjøpte den dyreste hvitvinen på kartet, og den ble server varm. Stedet anbefales.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, Eirik D

Reisende som så på Nordic Kitchen, så også på

Tenerife, Kanariøyene
Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Nordic Kitchen? Del dine erfaringer!