4 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 07.02.23
HurbUSD 495
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Stort romslig hotell med svært god beliggenhet. Store gode rom. Wifi er så dårlig at det er en vits. Vennlig og serviceinnstilt personale. Bra tennisbane man kan benytte uten omkostning. Litt kjedelig frokost, med unntak av de mest spennende omeletter vi har sett. Vært mange ganger på Tenerife, og dette er blant de bedre 5 stjerners vi har vært på. Kommer helt sikkert tilbake hit.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, 499gunnarm
Europehotels, Director de Relaciones con Clientes på Europe Villa Cortés, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2018

Dear Gunnar M,
First of all, thank you so much for choosing Europe Villa Cortés on you holidays in Tenerife.
We are really happy to know that you met your expectations and your days here were so satisfactory for you.

Anmeldt 23. oktober 2017 via mobile enheter

Flott beliggenhet i forhold til shopping, restauranter og sjø. Hotellet er gjennomført stilig med utsmykninger etc. Rent og ordentlig over alt og med en frokost der man ikke skulle mangle noe. Det er flere restauranter i hotellet, men vi benyttet oss ikke av disse. Fint bassengområde med gode senger og rikelig med håndklær. En underjordisk gang fører fra bassengområdet til den private stranden. Her er det en hyggelig strandbar og en innmurt badelagune som skjermer for bølgene. Ingen sandstrand, men ønskes dette er det ca 5 min til den nærmeste.
Etter vår oppfatning forsvarte man absolutt sine fem stjerner.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Tevje U
Europehotels, Director de Relaciones con Clientes på Europe Villa Cortés, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2017

Dear uls1,
Thank you so much for your visit and for writing this review.
Your feedback is always important for us because it helps us to evaluate ourselves and improve our product and service.
We are really happy to know that you enjoyed so much here and you felt comfortable.

Anmeldt 25. mai 2017

Et helt fantastisk rom, stor utsikt, flott terrasse, fantastisk room servise, renhold etc.
Flott frokost, en fantastisk buffet. Nydelig uteområde, med basseng. Eget saltvanns basseng. Hyggelig betjening, hjelpsom. Noe treg service i baren.

Romtips: Be om høyt oppe
Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Knut50
Europehotels, Director de Relaciones con Clientes på Europe Villa Cortés, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2017

Dear Knut50,
Thank you so much for taking the time to write this review about your holidays here.
We are happy to know that your expectations were covered and you had a great time here.

Anmeldt 7. april 2017 via mobile enheter

Vårt ferieparadis . Alltid flott og leverer 5 stjerner på alle plan. Vi kommer alltid tilbake, men housemusikken på stranda faller ikke i smakUtmerket frokost med egen kokk som lager varmretter etter ditt ønske
Anne og Tønne

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Tønne H
Europehotels, Director de Relaciones con Clientes på Europe Villa Cortés, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. april 2017

Dear Tønne H,
Thank you so much for visiting us once again and for sharing your experience on TripAdvisor.
We are happy to read that you enjoy so much every time you visit us.
Your remark about the music will be considered and transferred to the concerned department.
We will be delighted to welcome you again soon.

Anmeldt 17. februar 2017

Nydelig stille hotell, med vakre rom og fellesområder. Bra spa-avdeling i tilknytning til hotellet. Flott bassengområde, med fossefall og lek for ungene, og et tilbaketrukket solsengområde med ro. Kort vei til alle fasiliteter som restauranter, badeland mm. Lett å finne bussforbindelser.

Romtips: Litt støy fra fossefallbassenget. Rom vendt mot syd/vest gir mest sol. Litt gangavstand til fin sandstrand.
Dato for oppholdet: april 2016
Takk, Grye2013
Europehotels, Director de Relaciones con Clientes på Europe Villa Cortés, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2017

Dear Grye2013,
Thank you so much for taking the time to write this review about your stay at Europe Villa Cortés.
We are really happy to read that your expectations were covered and you had a pleasant time here.