Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Vi er et ungt par som bodde her i en uke i oktober/november - og aldri mer.
Belag deg på mye støy om natta, både fra omgivelser ute, og gjester på hotellet.
Bassengene ser fine ut på bildene, men er raskt overfylte med svært få sengeplasser.
Resepsjonen er stor med et lite informasjonshjørne. Her ble vi møtt av ei veldig sur dame.
Rengjøringen er dårlig - toalettet ble ikke vasket på 2 dager, da vi tilslutt vasket det selv. Det får man til å lure på resten av hygienen på hotellet.
Vi laget frokost selv på hotellet. Husk å pakke inn all mat godt, og oppbevar det helst i kjøleskapet - det er kakerlakker og mye små maur, til tross for at vi bodde i 3 etg. Og husk egen oppvaskbørste/svamp. Dette er ikke inkludert på rommet.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Voyage769373
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Greit opphold på Las Pirámides. Rent og pent, fint rom. Grei frokost, selv om den ikke var veldig spennende. Fellesområder litt utdaterte, men pent og rent. Eneste vi var misfornøyd med var vanntrykket i dusjen. Ellers hadde vi et fint opphold som absolutt var godkjent med tanke på prisen. Pluss for beliggenhet, basseng og ivrig housekeeping.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, erikhL9752UY
Anmeldt 18. februar 2018 via mobile enheter

Fikk som betalt for. Kjenner meg ikke igjen i det negative som er skrevet her. Hadde 2 roms leilighet rom 1278 med utvendig terrasse. Syd vendt hjørneterasse. Hadde sol fra morgen til kveld. Lite støy. Kunne godt vært litt bedre renhold, men ellers godt fornøyd. Bare hold dere unna Veronicas gata på nattestid. Fult av Marokanere som prøver å selge deg narkotika og stjele verdisakene dine

Takk, Vidar G
Anmeldt 31. januar 2018

Har vært mange ganger på Tenerife og bodd forskjellige steder, første gang her og ALDRI mer på dette stedet!! Fyll og spetakkel, skrik og skrål på nattestid av fulle unge engelske turister. Dårlig rom, terrasse og lite sol. Glad vi er strandmennesker, da solen ved bassenget forsvant i 16 tiden. Ingen sol på terrassen ;( Eneste positive var rene håndklær hver dag og at bosset ble tømt.

Takk, monicafalck
Anmeldt 7. januar 2018 via mobile enheter

Smelling med dører, høy musikk og lite velsmakende mat på all innclusive. Solen forsvant i 16 tiden ved bassenget og det var relativt mye støy i bassengområdet. Anbefales ikke til personer som vil nyte en rolig ferie, for her er det alt annet enn rolig.

Takk, Elin B