Anmeldt 16. november 2015

Nyoppusset hotel, vi fikk leilighet 619 med 2 balkonger og navnet levde opp til forventningene med bra utsikt over sjøen
Kokemulighet for 2, kaffetrakter, brødrister og vannkoker. Fint soverom og bad, service og rengjøring er meget bra

Romtips: Hotellet ligger nær motorvei så noe støy må påregnes, fineste rommene ligger litt opp i etasjene og ned mot sjøen
Dato for oppholdet: november 2015
Takk, Geir H
Anmeldt 27. februar 2015

Vi er nettopp ankommet Norge, etter 4 herlige uker på BONANZA. På forhånd hadde vi lest div anmeldelser på Tripadvisor, så vi tok kontakt med VING, før avreise. Ønsket oss en leilighet høyt oppe, nærmest havet. Fikk nr 722 og var veldig fornøyd. Da vi bodde der, var det flest tyskere på hotellet. Et stort pluss, var solterassen på taket. Spiste av og til lunsj på Bonanza. Midt på treet. Ca 200m, ved strandpromenaden, lå et lite shopping/restaurant-senter. Mange flotte spisesteder, nevner MANIA og en italiensk i 2 etg som ypperlige. Brukte ca 45 min på å gå inn til markedet i Los Cristianos. Ellers var det svært godt renhold i leiligheten, bytte av håndduker hver dag.

Dato for oppholdet: februar 2015
Takk, 774AnneA
Coral-Hotels, Director de Relaciones con Clientes på Aparthotel Club Bonanza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mars 2015

Kjære Anne,
Tusen takk for din vurdering og for å ha vært våre gjester. Vårt team og ledelse er svært glade for å lese at du har hatt ditt opphold på Bonanza og at hotellet og service funnet din godkjenning. Faktisk, de høye rom etasje har flott utsikt over sjøen og vår solterrasse tilbyr stillhet og i tillegg flott utsikt. Vi håper å se deg igjen i fremtiden. Igjen takk for at du bor hos oss. Margarita Müller

Anmeldt 7. desember 2013

Trivelig sted, god service, hyggelig betjening. frokosten er veldig fin. Kort vei til butikker og strandpromenade, med mange fine restauranter med god mat.
Eneste negative er alle selgere og useriøse innkastere for en del butikker.

Dato for oppholdet: januar 2013
1  Takk, Toweberg
Anmeldt 4. juli 2012

Greit hotell om man ikke forventer seg for mye.
Pluss:
-2 min gange til busstasjon
-10 min gange til Siam Park
-Godt renhold
-Rent og pent basseng.

Minus: Slitt rom og kun 1 lampe i oppholdsrom. Savnet nattbordlamper el annen belysning i tillegg.

Dato for oppholdet: mars 2012
Takk, elyania
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 31. mars 2011

Nær busstasjonen, bare 2,20 euro fra flyplassen.
Buss #111.
1/2 times reise.
Bra 3 * hotell, rent, litt slitent, men mer enn akseptabelt. Dette var vårt andre besøk, kommer til å bo her igjen. Ansatte er svært vennlige. Vi hadde et studio denne gangen, som var mye bedre enn forrige gang. Bra hav/bassengutsikt, stor balkong. Liker ikke å måtte betale for TV eller Wi-Fi, men det er bare meg. Ligger ikke langt fra stranden og utelivet.

5  Takk, Coss181
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original