Anmeldt 18. august 2018

Flott takterasse, stort rom, deilig buffetmat både morgen og kveld, og hyggelig betjening. Var her på en ukes ferie, og var veldig fornøyd.
Hotellet ligger sentralt til både kjøpesenter, restauranter og badestranden.
Det eneste vi savnet var underholdningen på kveldstid. Det ble spilt musikk av en DJ, men savnet noe mer underholdende som dans, akrobatikk og så videre.
Ellers var alt ganske bra, og jeg kan anbefale dette hotellet på det varmeste.

Romtips: Velg rom mot bassengområdet, så slipper du støy fra utsiden!
Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Thereseekrem
Manuel R, Director de Relaciones con Clientes på Hotel Coral Suites & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2018

Kjære gjest,

Takk så mye for din snille anmeldelse og for å ha vært våre gjester. Vi er glade for at du likte oppholdet hos oss, og at vi møttes på ditt besøk. Vi tar selvfølgelig forslaget om kveldsunderholdning i betraktning, men ønsker å påpeke at vi tilbyr en lett underholdning, i henhold til konseptet av hotellet. Takk for at du anbefaler oss til andre reisende, og vi vil gjerne ønske deg velkommen igjen i fremtiden.
Margarita Muller
Jefe de Ventas
Coral Hotels

Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Stort fint rom, fint bassengområde. Bassenget hadde fin størrelse, med samme dybde over det hele. Bra beliggenhet, grei avstand til stranden. Hyggelig personale. Der var en liten butikk ved resepsjonen hvor man kunne kjøpe vann og diverse.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, sisselholand
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Et meget bra hotell.Det er reint og ryddig og betjeningen er hyggelige. Har du all inclucive så er middagen helt ok. Frokosten er veldig bra med god merking av glutenfri mat, gjelder også kveldsbuffet. Et bra alternativ som" voksen hotel"

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Steinar-kr
Anmeldt 29. april 2018

Rommene begynner å bli slitne. Gulvbelegget spriker, flekkete sovesofa og tv benk. Personalet bryr seg ikke når man påpeker at sovesofaen ikke går å sitte i da den ikke lar seg legge sammen

All inclusive maten består nå mer og mer av billige ingredienser. Lunken mat.

Alt som alt trenger de å renovere hele hotellet. Overpriset - styr unna.

Dato for oppholdet: april 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, herremingud
Anmeldt 11. april 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt 1 uke på Sunprime Coral Suites i mars, for å få litt sol etter en lang vinter.I resepsjonen ble vi mottatt med champagne, og på rommet ventet en liten flaske rødvin .Det var en hyggelig gest.Terassen vår lå rett ut mot bassenget.Og det var flotte blomster og palmer å hvile øynene på.Nok med solsenger , og ikke noe stress for å få tak i det.På taket var det også ett flott sted med solsenger og dusjer. Og flott utsikt over området og havet !Vi hadde frokost - og lunsj - bufe. Det var stort utvalg, og deilig mat og drikke.Ble behandlet veldig bra .I resepsjonen var det butikk, om du trengte litt ekstra. På kveldene var det hyggelig underholdning.Stille og rolig plass, hvor vi nøt tilværelsen .Heldige med været var vi også .Det var ei flott uke, og vi vil gjerne tilbake hit !

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, elisabeth n
Manuel R, Director de Relaciones con Clientes på Hotel Coral Suites & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. april 2018

Kjære gjester,
Vi er glade for å lese at du likte oppholdet hos oss og at du likte hotellets fasiliteter, mat og service. Ja, soldekkene er flotte, og veldig verdsatt av våre gjester. Selvfølgelig vil det være en glede for teamet vårt og ledelsen å ønske deg velkommen i fremtiden. I mellomtiden, takk for besøket denne gangen.
Margarita Müller