Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
Laveste pris vi fant
USD 5 178
ZenHotels.com
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger meget sentralt til i las americas by, men samtidig sjenert for støy å trafikk.

Flere svenske ansatte som er meget hyggelige. Hotellet i seg selv er jo kjempeflott, resepsjonsområdet er stort å flott og vil si eksklusivt. Bassengområdet blir dekket av hotellet så ingen innsyn fra gatene. Noe som er vanlig her nede.

Rommet er flott, hadde ett roms som var forventet lite men det var svært elegant og flott!

Definitivt verdt besøket og blir nok ikke siste gang her.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, erikm373
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet har en grei standard. Veldig rent og ryddig. Hyggelig personale. Fin takterasse å ligge på. Fine treningstimer hvis man ønsker å trene med instruktør, ellers er det et bra treningsrom.
Vi bodde i en 2-romsleilighet i 5.etg. Fikk sjøutsikt og hjørneveranda, og kunne sole oss der på ettermiddagen. Vi er godt fornøyd og kan fint anbefale dette hotellet!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 583sirih
Anmeldt 18. august 2018

Flott takterasse, stort rom, deilig buffetmat både morgen og kveld, og hyggelig betjening. Var her på en ukes ferie, og var veldig fornøyd.
Hotellet ligger sentralt til både kjøpesenter, restauranter og badestranden.
Det eneste vi savnet var underholdningen på kveldstid. Det ble spilt musikk av en DJ, men savnet noe mer underholdende som dans, akrobatikk og så videre.
Ellers var alt ganske bra, og jeg kan anbefale dette hotellet på det varmeste.

Romtips: Velg rom mot bassengområdet, så slipper du støy fra utsiden!
Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Thereseekrem
Manuel R, Director de Relaciones con Clientes på Hotel Coral Suites & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2018

Kjære gjest,

Takk så mye for din snille anmeldelse og for å ha vært våre gjester. Vi er glade for at du likte oppholdet hos oss, og at vi møttes på ditt besøk. Vi tar selvfølgelig forslaget om kveldsunderholdning i betraktning, men ønsker å påpeke at vi tilbyr en lett underholdning, i henhold til konseptet av hotellet. Takk for at du anbefaler oss til andre reisende, og vi vil gjerne ønske deg velkommen igjen i fremtiden.
Margarita Muller
Jefe de Ventas
Coral Hotels

Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Stort fint rom, fint bassengområde. Bassenget hadde fin størrelse, med samme dybde over det hele. Bra beliggenhet, grei avstand til stranden. Hyggelig personale. Der var en liten butikk ved resepsjonen hvor man kunne kjøpe vann og diverse.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, sisselholand
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Et meget bra hotell.Det er reint og ryddig og betjeningen er hyggelige. Har du all inclucive så er middagen helt ok. Frokosten er veldig bra med god merking av glutenfri mat, gjelder også kveldsbuffet. Et bra alternativ som" voksen hotel"

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Steinar-kr