“Anbefaler ikke”

Vurdert som nr. 121 av 297 Restauranter i Playa de las Americas
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 22. januar 2019

Støyende lokale med mange TV-skjermer med visning av håndball. Måtte be kelneren om å dempe Tv’n som hang rett over hodet på oss, kunne ikke prate i støyen. Fikk maten ca 10 minutter etter bestillingen. Maten var iskald. Det gikk lang tid før vi fikk kontakt med en kelner og vi krevde å få ny mat. Fikk en mistanke om at de hadde glemt å slå på microbølgeovnen. Fikk ny mat som var varm ca 5 min. etterpå. Slett ikke noen god matopplevelse. Dette var ikke nylaget mat som kom rett fra stekepannen eller ovnen! Det eneste vi likte var vinen. Da regningen kom var vi belastet for 2 flasker vin og ikke 1. Denne restauranten hadde gode folk ute på gaten som sikkert var årsaken til omtrent fullt lokale. Første gang vi ikke har gitt driks på en restaurant, for det fortjente de ikke, selv om kelneren beklaget og beklaget. Vår anbefaling er: Styr unna dette stedet!

Takk, kgst2018

Anmeldt 22. januar 2019

Fullt av folk, fikk likevel mat etter 10-15 min, og da var den nesten kald(hadde stått fra tidligere, eller for dårlig varmet i mikroen?). Fikk raskt ny, varm mat, som var under middels: Kjøttbiter rotet sammen, mye saus. Dette er ikke en restaurant, men en matfabrikk. Anbefales ikke!

1  Takk, th0stein
Anmeldt 20. januar 2019

Vi leste på nettet og fikk vite at denne restaurant hadde levende musikk og god mat men ble skuffet. Paella var elenlig med lite smak. Musikken passet for eldre folk uten at det ble nevnt.

1  Takk, MyD140713
Anmeldt 20. juni 2018

Vi besøkte denne restauranten to ganger for å prøve ut litt av deres store meny. Det som falt best i smak var et fantastisk stort og velsmakende fiskespyd der fisk og reker henger nedover. Restauranten var full hver kveld, men kelnerne var raske og hyggelige og alle fikk maten samtlig. Livlig sted med musikkshow.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Astri H
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Dette var feriens hittil dårligste matopplevelse. Svært udelikat sted - møkkete bestikk, møkkete duker og udelikat og lite god mat!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Hege V

Reisende som så på Malibu Restaurant, så også på

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Malibu Restaurant? Del dine erfaringer!