“Bra sted men alt går sakte”
Anmeldelse av Papagayo Beach Club

Papagayo Beach Club
Vurdert som nr. 94 av 284 Restauranter i Playa de las Americas
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Vi var der idag. 5 personer. Vi bestilte ulike ting men generelt er maten god og spiselig Litt dårligt tempo i serveringen . Ting tar før lang tid etter vi bestille vår vin til maten. Luktet lit kloak fra et sted i nerhetenKommer vi tilbake?? Vet ikke

Takk, axept
rrpp2018, Director de Relaciones con Clientes på Papagayo Beach Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2018

Thank you very much for visiting us and for giving us your opinion. The comments of our clients always help us to improve We hope to have the opportunity to see you again

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Hørt mye bra om denne plassen, men når vi kom hit så tok det ekstremt lang tid før de tok oss i mot og tok bestillingen. Helt grei drinker, men veldig dårlig service.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, sofiet885
rrpp2018, Director Comercial på Papagayo Beach Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018

Thanks for your comments that help us improve
We hope to have the opportunity to welcome you again

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Helt OK, vi spiste lunsj her flere ganger i løpet av ferien, de servere typiske lunsj menyer som er like for mange av plassene i området. Hyggelig betjening og fin utsikt til stranden og havet

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 567alfb
rrpp2018, Director de Relaciones con Clientes på Papagayo Beach Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2018

Thank you very much for your nice comments
We hope to have the pleasure to welcome you again in Papagayo Beach Club!

Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

God mat, flinke servitører og bra lokaler/utsikt! Fin avbalanser musikk og veldig god stemning!

Dato for besøk: april 2018
Takk, AudunH8019
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Et av de dårligste stedene vi har vært på her nede. Har forsøkt å sette oss her 3 ganger uten å få et snev av oppmerksomhet fra betjeningen.. Rett og slett uakseptabelt. Endte opp med å gå videre hver gang. Kommer ikke til å prøve igjen.

Dato for besøk: august 2017
Takk, TMBX

Reisende som så på Papagayo Beach Club, så også på

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Papagayo Beach Club? Del dine erfaringer!