“God restaurant ”

Kjøkken: Britisk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservater
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

En veldig bra restaurant med godt utvalg av matretter .Glutenfritt var ingen problem.Effektive servitører og raske var de også. Anbefales, andebryst helt herlig

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Steinar-kr

Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Maten var 4-5 stjerner men vi ventet vanvittig lenge på den. Mange andre gjester som kom lenge etter oss fikk mat lenge før oss. Barna fikk maten sin veldig raskt og effektivt. Det virket som om de glemte de voksne og fikk plutselig en aha-opplevelse når de så at vi ikke hadde mat. Det tok ca 1,5 time fra vi bestilte til vi fikk maten.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 345stianj
Anmeldt 28. februar 2018 via mobile enheter

Var her og feiret en bursdag. Besetningen var helt fantastisk og det samme kan sies om maten. Alle 6 som var i vårt selskap gikk ut av den resturanten med eit stort smil om munnen. Anbefales virkelig.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, kristianl208
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Vi bestilte en chateaubriand med sautert hvitløks sopp og potetmos. Vi fikk også anbefalt en meget god rødvin. Dette smakte helt nydelig. Kjøttet ble kuttet opp ved bordet og vi fikk spørsmål om det var steikt slik vi ville ha det. Kjøttet "smeltet" på tungen! Personalet var utrolig profesjonell og service innstilt. Kokken laget også en fantastisk Baileys ostekake til dessert. Anbefales!!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Kent M
Anmeldt 23. januar 2018 via mobile enheter

Vi var 2 stk som bestillte "Galicia" biff og den var helt fantastisk. Uten tvil det beste kjøttet jeg noen gang har spist. Kostet 62 euro for begge, og var uten tvil verdt det.

Da vi bestillte kom Liam ut med forskjellige stykker kjøtt og forklarte oss forskjellen på de og vi plukket ut det stykke vi ville ha. Han var kjempeflink og utrolig hyggelig. Det var også de andre som jobbet der. Virket veldig proffe alle sammen.
Vi spiste der 2 ganger på 1 uke og var like fornøyd begge gangene.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, 316petterk

Reisende som så på Empire Modern British Restaurant & Steak House, så også på

Arona, Tenerife

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Empire Modern British Restaurant & Steak House? Del dine erfaringer!