“Nydelig mat!”

Kjøkken: Britisk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Denne restauranten besøker vi hver gang vi er på Playa de Las Americas. Nydelig mat! Biffen smelter i munnen. De ansatte er hyggelig og imøtekommende.
Vi reserverer alltid bord på forhånd for å være sikker på å få plass.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 534ceciliet

Anmeldt 16. mars 2020 via mobile enheter

Mottatt av veldig hyggelig og flink servitør
som anbefalte og forklarte grundig om
rettene. Alle ble veldig fornøyde med både
maten og vinene. Kan anbefales på det sterkeste. Super fornøyd.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, arnt2017
Anmeldt 13. mars 2020 via mobile enheter

restauranten gir feil pris i menyen. mvh er ikke inkludert i prisen og vi måtte også betale 1 eur ekstra pr biff på kvitteringen. maten var veldig god og de ansatte var meget serviceinnstilt og blide. synd at en så fin restaurant nedverger seg med å skjule hva maten egentlig koster.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, annelene_2015
Anmeldt 10. januar 2020

Vi spiste en meget god biff med godt tilbehør her. Pluss for "female steak", et velsmakende stykke biff i passende størrelse. Vi hadde forskjellig saus og tilbehør, og alt var veldig godt. Spesielt vil jeg anbefale de stekte rotgrønnsakene som tilbehør! God GT og god vin.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, Ce08
Scottfsh, Director General på Empire Modern British Restaurant & Steak House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. januar 2020

Thank you so much for the review guys, glad you enjoyed your night with us
Regards Scott

Anmeldt 27. desember 2019 via mobile enheter

Knall god mat og service.
Maten var perfekt tilberedt kjøttet var mørt og godt. Vi måtte bestille bord i forveien, denne restauranten kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, t0rej_rnl
Scottfsh, Director General på Empire Modern British Restaurant & Steak House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2020

Thank you so much for the review guys, glad you enjoyed your night with us
Regards Scott

Reisende som så på Empire Modern British Restaurant & Steak House, så også på

Arona, Tenerife

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Empire Modern British Restaurant & Steak House? Del dine erfaringer!