“En av de bedre pizzaene jeg har smakt!”
Anmeldelse av Little Italy Pompei

Little Italy Pompei
Vurdert som nr. 41 av 284 Restauranter i Playa de las Americas
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Vi bestilte begge pizza pepperoni, og ble positivt overrasket. Det smakte skikkelig godt, og ikke minst var det service i særklasse. Anbefaler stedet om du er glad i pizza, men de har nok masse annet godt også

Dato for besøk: januar 2019
Takk, chartermagda

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted med god service og god pizza. Fantastisk cappuccino ☕ . Trist med utsikt mot parkeringsplass og supermarked.

Takk, AshildBue
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig gode på pizza og biff!
Bestill chateaubriand, kun 20 euro og for 2 personer! Meget billig.

Veldig hyggelig betjening!

Takk, erikm373
Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Vi var to jenter som gikk hit for å spise pizza. Det var veldig god pizza, mange spennende kombinasjoner å velge i. Hyggelig betjening og fine priser! Betalte ca.35 euro for to personer med pizza og litt godt i glasset.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Sarab1992
Anmeldt 22. januar 2018 via mobile enheter

God pizza! Billig øl og kostbart med brus. Kjedelig dessertkart, lite å velge i hvis man ikke vil ha is.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, sivk2018

Reisende som så på Little Italy Pompei, så også på

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Little Italy Pompei? Del dine erfaringer!