“Veldig bra!”

Kjøkken: Spansk, Moderne, Fusion
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og god service:) rolig atmosfære og veldig behagelig plass. Fam. Helgaland (iloveutaxi;)

1  Takk, helgaland

Anmeldt 16. januar 2018 via mobile enheter

God mat, god stemning, god service og god drikke!
Matopplevelse utover det vanlige.
Dette kan absolutt anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, orbus_71
Anmeldt 18. oktober 2017 via mobile enheter

Dette er andre gang vi besøker denne restauranten. Veldig god mat, og god service. Ikke den mest sjarmerende beliggenheten, men en veldig god atmosfære innenfor restaurantens område.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, 592andersw
Anmeldt 25. oktober 2016 via mobile enheter

Grunnet en plutselig regnvær, gikk vi inn første og beste sted, for en lunch. Valgte hver vår rett, fikk anbefalt vin- ble begeistret for mat, drikke, service og atmosfære. Varme anbefalinger

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, 84evya
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 3. januar 2015

En "ikke turistisk" restaurant med førsteklasses mat og vennlige og kompetente ansatte. Menyen satser på kvalitet og ikke på antall retter som de fleste menyene i området. Anbefales på det sterkeste!

Takk, jong67heim
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original

Reisende som så på Gastrobar la Kocina, så også på

Playa de las Americas, Arona
Playa de las Americas, Arona

Los Cristianos, Arona
Arona, Tenerife

Har du vært i Gastrobar la Kocina? Del dine erfaringer!