“Bra lunsj”

Friends Lounge Bar & Restaurant
Vurdert som nr. 29 av 284 Restauranter i Playa de las Americas
Kjøkken: Grill, Internasjonalt
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Koselig lunsj ved stranda. Litt dårlig service til å begynne med. Måtte vente lenge på maten. Men maten var skikkelig bra. Vi bestilte 4 tapasretter på deling og ble positivt overraska.

Takk, Annkrs

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Bestilte pizza og paella. Pizzaen var blant det dårligste, og paellaen var grei. Fin service ellers. Ikke anbefalt for den prisen

Takk, art0889
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Det stedet jeg og mammaen min endte opp gang på gang. De som jobber der er helt fantastiske, og maten er like god. De reagerer ikke om du er småspist, som meg, så man trenger heller ikke bekymre seg for at de skal reagere på at det er mye mat igjen på tallerkenen. Anbefales virkelig

1  Takk, caprinus
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Stoppet her for å spise litt kvelds etter en heller dårlig opplevelse på en annen restaurant i nærheten. Bestilte tapas, og maten var det ingen ting å klage på. Hadde servitøren vært litt mer service innstilt, hadde det blitt full pott med poeng

Takk, janhalvardr
Anmeldt 7. august 2018

Bra sted og spise på.Vi spiste der flere ganger og var fornøyd.Kan anbefale burgern og kjylling i karry

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 280einarn

Reisende som så på Friends Lounge Bar & Restaurant, så også på

Los Cristianos, Arona
Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Friends Lounge Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!