Anmeldt 15. mars 2016 via mobile enheter

Meget bra hotell med topp beliggenhet, 50 meter fra stranda nær Los Christianos. Nydelig frokost med blant annet ferskpresset appelsinjuice og champagne. Flott bassengområde som ligger godt skjermet for vind, og bassenget har godt oppvarmet vann. Litt utdaterte møbler på rommene, men god roomservice. Spør om en del ønsker ved bestilling, men tar ikke særlig hensyn til disse ved tildeling av rom. Likevel et så bra hotell at det får full score :-D

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, BeateI4
Alejandro Cresp... D, Director General på Hotel Cleopatra Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mars 2016

Dear Guest,

Thank you very much for showing us the point in that we have to continue working hard. All kind of feedback is very important for us it gives us the chance to improve and continue working hard to make our guests holidays an unforgettable experience.

Thank you once again very much for your time sharing your experience with us and we say goodbye hoping to have the chance to welcome you again at Mare Nostrum Resort.

Kind regards,

Anmeldt 19. februar 2016

Fin beliggenhet, nær stranden. Fantastisk frokostbuffet, fint bassengområde. rent og velstelt. Mye eldre mennesker, men kan ha noe med tidspunktet å gjøre. Gode senger og bra med toalettsaker på rommet.

Dato for oppholdet: januar 2016
Takk, Halvard A
Alejandro Cresp... D, Director General på Hotel Cleopatra Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2016

Dear Halvard,

Thank you very much for sharing your short but positive review on Trip Advisor. We are truly happy to know that you enjoyed your holiday with us and please, do not hesitate to contact us for future bookings, we will be pleased to assist you.

We look forward to welcome you soon.

Anmeldt 14. desember 2015 via mobile enheter

I år var vi som vanlig på vårt favoritthotel på Playa las America.
Hotellet er et gjennomført hyggelig sted å feriere, med profesjonellt personale, en fantastisk frokost og perfekt beliggenhet.
Men i år fikk de en ripe i lakken:
Vi hadde bestilt rom med sjøutsikt i mars måned, og det fikk vi.
Problemet oppsto når vi en morgen merket at hele verandsdøren hadde sprukket fra topp til bunn.
Jeg ga beskjed i resepsjonen, og vi fikk beskjed om at vi måtte flytte dagen etter. Så startet problemene, gjesteansvarlig kom for å gi beskjed ( kl.15.30)om at vi måtte flytte samme kveld av sikkerhetsgrunner.
Vi hadde kjøpt billetter til show og Gallamiddag, og vi fikk beskjed om å flytte mellom show og middagen ( Dette gikk i ett) og det nektet jeg.og spurte om ikke de hadde et rom i nærheten, slik at vi kunne flytte umiddelbart. Ikke mulig, og da spurte jeg om de ikke kunne oppgradere oss, for der hadde de plass. Da fikk vi beskjed om at det kunne vi hvis vi var innstilt på å betale 8000.- N.kr.
Vi har bodd på dette hotellet i 7 år, så dette sa vi nei til. Det var altså ikke vår feil, og til slutt trykket de fram et rom i samme etasje, slik at vi kunne flytte før vi gikk på show.
Synes dette var veldig lite fleksibelt, men det gikk bra til slutt.
Men med min erfaring fra tidligere, overrasket denne taklingen av situasjonen meg.

Dato for oppholdet: desember 2015
2  Takk, plajenra
Alejandro Cresp... D, General Manager på Hotel Cleopatra Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2015

Dear Guest,

First of all we have to thank you for taking time to share your experience with other guests on TripAdvisor.
I am very sorry to know that you had found this punctual failure and we have to thank you for your patience. We always work on continuous improvement and guests are an important part of it. We hardly apologize for all inconveniences and we hope to have the chance of welcome you soon.

Anmeldt 9. desember 2015

Tenerife er min favoritt øy gjennom mange år, denne gangen bestemte jeg meg meg for å prøve Cleopatra Place Hotel. Jeg tror nok arkitekten for dette hotellet har hentet sin inspirasjon fra Las Vegas med et prangende bassengområde og en kopi av en egyptisk pyramide, samt overdådige lysekroner i hotellets haller. Pyramiden ligger midt i anlegget å huser HARD ROCK DISKO. Støynivået minner meg om Vegas på The Streep en sen kveldstime.

Bodde en uke på dette hotellet den nest siste uken av nov. 2015. Ved innsjekk ba jeg om et rom i et stille område, den lyshårede damen som jeg skjekket inn hos svarte ganske så arrogant at her på Cleopatra er det bare stille områder.
Jeg fikk ganske så fort erfare at dette var slettes ikke tilfelle. Fikk rom i høyre bygning når en står i resepsjon å ser mot pyramiden. Rom i 2.etg med bra utsikt over bassengområdet og Hard ROCK Disko som nærmeste nabo. Her startet musikken tidlig på ettermiddagen og varte til langt på natt, volumet økte etter hvert som klokka gikk mot sen kveld. Jeg forstod fort at her greier jeg ikke å bo, så ved titiden på kvelden gikk jeg til resepsjonen å traff da en dame som var svært hyggelig å forstod mitt problem. Fikk ikke byttet rom den første natten - men fikk byttet rom på ettermiddagen neste dag.

Det første døgnet på dette hotellet var en søvnløs natt -selv med ørepropper var det umulig å få ro. Videre var det veiarbeide på baksiden av hotellet, det startet ved syvtiden med borring så dette var en uheldig situasjon.

Neste dag fikk jeg et rom i hovedfløyen med utsikt til parkeringsplassen et godt stykke fra diskoteket. Greit nok, med området er ganske så støyende med høy musikk fra nattelivet på hovedveien. Hotellet er greit nok, men hvis du ønsker fred og ro er nok ikke dette stedet.

Hadde halvpensjon frokost og middagsbuffet, varierende kvalitet spesielt på middagen alt etter hvem som var på jobb, stort sett hyggelig og høflig personale. Men her er all matservering; hjelp deg selv hele tiden - med mye køståing spesielt til frokost.

Jeg brukte hotellets bassengområde flere dager og her er det svært gode solsenger.
Hotellet ligger ved en strand og jeg kan nok tenke meg med at rom mot sjøsiden har mindre støy - samt en flott havutsikt.

Dato for oppholdet: november 2015
Takk, 511Tor
Alejandro Cresp... D, General Manager på Hotel Cleopatra Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2015

Dear Guest,

First of all I must thank the dedicated time to send us your comments about your stay at the Cleopatra Palace Hotel. We are pleased that you have received good service by our professional team and feel that I will transmit your comments to the different departments you mentioned.

We have taken special attention to the music noise you make reference. The sound levels correspond to the volume allowed by law. However, I hope that with the new room you have had more relax and please do not hesitate to contact us anytime you need. We will be pleased to assist you.

I wish to express my sincere gratitude for all suggestions made and I would like to have the opportunity to welcome you in our Resort and show you all the improvements in what we are working hard every day.

We look forward to welcome you soon.

Anmeldt 22. mars 2015

Stilfullt og fint hotell med god sevice.
Beliggenheten var veldig sentral, kom rett ned på stranden, og kunne gå en flott promonade langs strendene..
Meget hard seng som trekker en del ned, de kunne godt ha kostet på en overmadras.

Romtips: Velg med Havutsikt, verdt hver ei krone
Dato for oppholdet: mars 2015