Anmeldt 2. august 2017

Foruten den flotte beliggenheten, er dette et behagelig hotell å bo på. Nydelig frokost med stort utvalg av det meste. Stille og rolig poolområde. Hyggelig personale, her føler du deg virkelig velkommen.

Dato for oppholdet: desember 2016
1  Takk, engafem
Anmeldt 3. desember 2016 via mobile enheter

Vi var på Cleopatra Palace hotel 14 dager i November. Fint hotel med flott beliggenhet rett på stranden. Sikkerheten var bra på hotellet. Litt stress med å få solsenger både på hotellet og stranden. Hånkler ble lagt ut på stort sett alle solsenger tidlig om morgenen. Ellers OK rom. Ikke så moderne, og var litt slitt, men helt greit. Vi hadde balkong med kveldssol og det var nydelig. Men,vi hadde et problem med dusjen, resepsjonen tok tak i det med en gang. Veldig bra service der. Men det hjalp lite siden han som skulle reparere, ikke klarte å fikse det, han var der 2 ganger. Han sa han kom tilbake, noe han ikke gjorde. Ellers var de ekstremt sure i frokost salen. Ikke et smil eller service. Følte nesten vi gjorde noe galt når vi kom til frokost. Men vi likte oss godt i området, så muligheten er stor for at vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: november 2016
1  Takk, BeritB1964
Anmeldt 15. november 2016 via mobile enheter

Etter mange år som gjester, opplevet vi ved siste besøk noe vi ikke synes var hotellet verdig.
Verandadøren sprakk på natten og vi ga beskjed om morgenen.
Vi hadde som vanlig rom mot sjøen i 3.etasje, og hun som var gjestekontakt ga oss beskjed om at det var farlig å bruke rommet og at vi måtte flytte.
Problemet var bare at de ikke hadde rom mot sjøen, så jeg spurte da om vi ikke etter så mange år kunne oppgraderes til 4.etg. hvor jeg viste at det var ledige rom. Hun kom da tilbake med beskjed om at da måtte vi betale kr.8000.- ekstra.
Det ville vi ikke, og ny beskjed kom at vi kunne få nytt rom kl.20.00.
Problemet var da at vi hadde bestillt showbilletter m/etterfølgende middag, så jeg sa nei til det. Etter en stund fram og tilbake fikk vi et nytt rom og flyttet over. Ingen beklagelse for at gjestemottageren hadde ødelagt en hel dag for oss.
Har sendt Mail til hotellet i ettertid, og de kom tilbake med et arrogant svar og ønske om God Jul.
Kan derfor ikke lenger anbefale vårt "hjem" på Teneriffe, vi velger noe annet.

Dato for oppholdet: november 2016
4  Takk, plajenra
Alejandro Cresp... D, General Manager på Hotel Cleopatra Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2016

Takk for kommentaren din!

I am really sorry that I am not able to answer you more in Norwegian.

We regret that our facilities and services have disappointed you. We always try hard to meet our client expectations and to answer to their request. I understand it was not the case with yours. We can only apologize, as it seems to have caused you a bad image and a bad experience.

Although you have expressed your intention of not returning to Mare Nostrum Resort in the future, if you changed your mind, please let me know and I will take personal care of your booking.

Best regards,

Anmeldt 22. august 2016 via mobile enheter

Stort og fancy hotell. Fint og rent rom, bra renhold. Veldig bra frokost. Perfekt beliggenhet. Vi var storfornøyd og har bestilt ny reise til samme hotell. Anbefaler utsikt mot bassenget. Kan absolutt anbefales!

Dato for oppholdet: april 2016
1  Takk, Mariee80
Alejandro Cresp... D, General Manager på Hotel Cleopatra Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2016

Geachte Gast,

Langs deze weg wil ik U hartelijk bedanken voor Uw beoordeling en de tijd die U genomen heeft om Uw ervaring mede te dele over Uw verblijf in Mare Nostrum Resort.

Het is voor ons een vreugde te horen dat U genoten heeft tijdens Uw laatste verblijf in ons Resort.

Voor ons zal het altijd een genoegen zijn om U te mogen ontvangen in de Mare Nostrum Resort.

Met vriendelijke groeten,

Anmeldt 15. mars 2016 via mobile enheter

Meget bra hotell med topp beliggenhet, 50 meter fra stranda nær Los Christianos. Nydelig frokost med blant annet ferskpresset appelsinjuice og champagne. Flott bassengområde som ligger godt skjermet for vind, og bassenget har godt oppvarmet vann. Litt utdaterte møbler på rommene, men god roomservice. Spør om en del ønsker ved bestilling, men tar ikke særlig hensyn til disse ved tildeling av rom. Likevel et så bra hotell at det får full score :-D

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, BeateI4
Alejandro Cresp... D, Director General på Hotel Cleopatra Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mars 2016

Dear Guest,

Thank you very much for showing us the point in that we have to continue working hard. All kind of feedback is very important for us it gives us the chance to improve and continue working hard to make our guests holidays an unforgettable experience.

Thank you once again very much for your time sharing your experience with us and we say goodbye hoping to have the chance to welcome you again at Mare Nostrum Resort.

Kind regards,