Gratis avbestilling frem til 30.09.21
Agoda.com
eDreamsUSD 328
travelup.comUSD 303
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Veldig flott hotell med hyggelig betjening! Var her en uke med all inclusive, variert og god mat for liten og stor. Hver dag var det god underholdning for hele familien. Anbefales på det sterkeste til andre som ønsker en avslappende ferie!

1  Takk, Amfjer
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Vi kan anbefale Hotel Parque Cristobal, prøvde All Inclusive for første gang og ble meget positivt overrasket over standarden og utvalget av god mat. Barna (10 og 12) er kjempefornøyde, greit svømmebasseng og flott bungalow-stil på familieleilighetene. God service og hyggelig betjening, rolig og greit. Og, ønsker man mer fart og spenning er det bare å rusle ut på gaten hvor en mengde restauranter og barer samt stranden og strandpromenaden er innen kort avstand.

1  Takk, peratlee
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Supert for ferie med barn, rent og hyggelig, fine bassenger og hyggelig betjening. Veldig god og variert buffet med mulighet for sunne alternativer. Mange varierte og fine aktiviteter for barna hvis man vil. Hotellet er sentralt plassert, lett å komme seg rundt, til stranda eller på shopping. Oppleves som veldig trygt og fint.

1  Takk, MarianneH1339
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Frábært fjölskylduhótel. Góður sundlaugagarður. Maturinn kom á óvart hvað hann var fínn. Frábært barnastarf. Börnin elskuðu animation teamið. Finar ibúðir. Yndislegt starfsfólk. Áttum dásamlegt fjölskyldufrí. Komum pottþétt aftur.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Hildur Á
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Vi har hatt en veldig fin ferie på hotellet. Rommene er rene, men litt slitt. Poolområdene er rene og restauranten er bra. Servicen er veldig bra og gjør alt for at du skal trives. Tar ca 15 min å gå for å komme til en bra sandstrand.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Safari585756