Fullt refunderbart før tor. 14. des.
Agoda.com
Fullt refunderbart før ons. 13. des.
Ingen bestillingsgebyrer
StayForLongUSD 303
travelup.comUSD 319
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

We realy enjoy our holiday. Great staff and nice place. Very god food in nice restorate. Familievennlig hotell med flott basseng og service innstilte personale. Veldig god mat, iskaldt øl. Eneste jeg savner er kald melk til frokost

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, r0lfeinarg
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Veldig flott hotell med hyggelig betjening! Var her en uke med all inclusive, variert og god mat for liten og stor. Hver dag var det god underholdning for hele familien. Anbefales på det sterkeste til andre som ønsker en avslappende ferie!

1  Takk, Amfjer
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Vi kan anbefale Hotel Parque Cristobal, prøvde All Inclusive for første gang og ble meget positivt overrasket over standarden og utvalget av god mat. Barna (10 og 12) er kjempefornøyde, greit svømmebasseng og flott bungalow-stil på familieleilighetene. God service og hyggelig betjening, rolig og greit. Og, ønsker man mer fart og spenning er det bare å rusle ut på gaten hvor en mengde restauranter og barer samt stranden og strandpromenaden er innen kort avstand.

1  Takk, peratlee
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Supert for ferie med barn, rent og hyggelig, fine bassenger og hyggelig betjening. Veldig god og variert buffet med mulighet for sunne alternativer. Mange varierte og fine aktiviteter for barna hvis man vil. Hotellet er sentralt plassert, lett å komme seg rundt, til stranda eller på shopping. Oppleves som veldig trygt og fint.

1  Takk, MarianneH1339
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Frábært fjölskylduhótel. Góður sundlaugagarður. Maturinn kom á óvart hvað hann var fínn. Frábært barnastarf. Börnin elskuðu animation teamið. Finar ibúðir. Yndislegt starfsfólk. Áttum dásamlegt fjölskyldufrí. Komum pottþétt aftur.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Hildur Á