8 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 29.07.21
travelup.com
CheapTicketsUSD 760
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Veldig bra. Fantastisk stab med de blideste menneskene. Koselige bungalows i rolige omgivelser. Fantastisk mat på kjøkkenet. Veldig bra bar. Flotte bassengområder og rent og pent. Passer like godt for barnefamilier som enslige og par. Perfekt sted

Takk, Tundra_Guri
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Fint for småbarnsfamilier, skjermet og inngjerdet. 1 etg bungalower på bakkeplan. God variert mat (all inclusive) vi har reist mye og vært mye på all inklusive med varierende fornøydhet. Så dette kan anbefales. Ligger midt i byen uten at dette merkes med støy av noe slag. Godt utvalg av utflukter, spisesteder, bil leie, sykkel leie osv. Anbefales!

Takk, 604patrickk
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

We realy enjoy our holiday. Great staff and nice place. Very god food in nice restorate. Familievennlig hotell med flott basseng og service innstilte personale. Veldig god mat, iskaldt øl. Eneste jeg savner er kald melk til frokost

1  Takk, r0lfeinarg
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Veldig flott hotell med hyggelig betjening! Var her en uke med all inclusive, variert og god mat for liten og stor. Hver dag var det god underholdning for hele familien. Anbefales på det sterkeste til andre som ønsker en avslappende ferie!

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, Amfjer
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Vi kan anbefale Hotel Parque Cristobal, prøvde All Inclusive for første gang og ble meget positivt overrasket over standarden og utvalget av god mat. Barna (10 og 12) er kjempefornøyde, greit svømmebasseng og flott bungalow-stil på familieleilighetene. God service og hyggelig betjening, rolig og greit. Og, ønsker man mer fart og spenning er det bare å rusle ut på gaten hvor en mengde restauranter og barer samt stranden og strandpromenaden er innen kort avstand.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, peratlee