USD 1 065
Orbitz.com
Expedia.comUSD 1 037
2025 av 4 094 anmeldelser
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Bra all inklusive hotell med masse aktiviteter for voksene og barn. Aktivitør George er en kjempeflink person som er meget inkluderende og åpen. Han er en ressurs for hotellet og gjør oppholdet meget positivt.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Pål E
Anmeldt 4. februar 2019

Við dvöldum á HD Parque Cristobla Tenerif um jól og áramót með nánustu fjölskyldu, alls 16 hausar frá 4 ára til 70. Staðurinn hentaði öllum mjög vel og allir gátu fundið eitthva vi sitt hæfi til afþreyingar. Þetta voru 4 fjölskyldueiningar og stærðin frá 2-5. Ekki margir staðir sem geta boðið upp á sérbýli fyrir allar stærðir af fjölskyldum.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
2  Takk, Voyage757392
ALEXIS S, Gerente på HD Parque Cristobal Tenerife, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Dear Voyage757392,

Firstly, we would like to thank you for having chosen our resort for your holiday, as well as taking the time to write a review about your experience with us.Thanks to comments and ratings like yours, we have received the Travelers' Choice Tripadvisor award as the best hotel in Spain and 8th in the world to travel to as a family in 2019.
We are happy to hear you had a great time at our resort, and that all your family could enjoy it with you. If you decide to visit us again, you may be interested to know that our hotel will be closing during the month of May this year to undergo a refurbishment, keeping in mind neccesary renovations and proposals from guests. We will be refurbishing bathrooms and furniture in the bungalows, plus adding air conditioning as a standard facility. Other general areas, such as the pool and restaurant will also be refurbished during this time.

With this in mind, we hope that you will return to us in the near future.

Kindest Regards,

Alexis Santana
Director HD Parque Cristóbal Tenerife

Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Veldig bra. Fantastisk stab med de blideste menneskene. Koselige bungalows i rolige omgivelser. Fantastisk mat på kjøkkenet. Veldig bra bar. Flotte bassengområder og rent og pent. Passer like godt for barnefamilier som enslige og par. Perfekt sted

Takk, Tundra_Guri
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Fint for småbarnsfamilier, skjermet og inngjerdet. 1 etg bungalower på bakkeplan. God variert mat (all inclusive) vi har reist mye og vært mye på all inklusive med varierende fornøydhet. Så dette kan anbefales. Ligger midt i byen uten at dette merkes med støy av noe slag. Godt utvalg av utflukter, spisesteder, bil leie, sykkel leie osv. Anbefales!

Takk, 604patrickk
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

We realy enjoy our holiday. Great staff and nice place. Very god food in nice restorate. Familievennlig hotell med flott basseng og service innstilte personale. Veldig god mat, iskaldt øl. Eneste jeg savner er kald melk til frokost

1  Takk, r0lfeinarg