Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
FindHotel
USD 1 150
StayForLongUSD 1 164
Trip.comUSD 1 155
ZenHotels.com
Anmeldt 1. mars 2018 via mobile enheter

Stort hotel.Har fått rom i 8etg som skal være privilegie ;rommen vi vet ikke hvem som skal gå inn eller ut først.små rom,koffertene greide vi å få plass til under sengene altanene var litt små med litt for stor innsyn fra naborommene.Sengene var herlige. God variert mat, både til frokost og middag. Varme og kalderetter Vi må vente lenge på heisene de er utrangerte forlenge siden.Sprukne og løse fliser på rommet

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Geir2113
Anabel G, Director de Relaciones con Clientes på H10 Conquistador, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2018

Kjære Geir2113,

Takk for at du deler din kommentar og forslag som hjelper oss med å forbedre.

Vi er glad for at du likte utvalg av mat og seng.

Vi håper å se deg igjen.

Med vennlig hilsen fra H10 Conquistador teamet!

Anmeldt 8. desember 2017 via mobile enheter

Þjónustan var mjög góð, 4 mjög góðir veitingastaðir. Priviledge morgunmaturinn klikkaði aldrei, sérstaklega þegar Rudolfo var á staðnum. Kaffihúsið er geðveikt og hægt að velja alskonar kaffi. Takk fyrir okkur.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Eirikur D
Anabel G, Director de Relaciones con Clientes på H10 Conquistador, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2017

Kæri Eirikur D,

Takk fyrir athugasemdina sem þú gerðir.

Það er ánægjulegt að þú hafir notið veitingastaða okkar og þjónustu frá starfsfólki.

Við vonumst til að sjá þig aftur.

Bestu kveðjur frá Team H10 Conquistador!

Anmeldt 20. desember 2016

Supert hotell,men anbefaler Privilege rom,..med tilgang til egen solterasse, med gratis drikke. Italiensk, Janpansk, og Grillrestaurant , i tillegg til buffet....
H10 hotellene har nå wifi over hele hotellet,..(litt til og fra, men greit nok ).
Sengene en veldig harde,.. :(

Romtips: Privilege rom, kan ha store terasser,men med lave slillevegger mot naboene....
Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, brygge543
Anabel G, Director de Relaciones con Clientes på H10 Conquistador, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2016

Kjære Berit O,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding etter oppholdet hos oss.

Fint å høre at du trives på og at du er fornøyd med våre fasiliteter.

Håper vi snart ser deg igjen- Velkommen tilbake!

Hilsen fra H10 Conquistador Team!

Anmeldt 8. juni 2016

Við vorum 8 saman, 5 fullorðin, 16 og 17 ára unglingar og 8 ára barn.Mjög gott hótel. Maturinn var ágætur, starfsfólkið skemmtilegt og vildi allt fyrir mann gera, herbergið fínt og vel þrifið, sundlaugagarðurinn frábær. Það eina sem við vorum ekki hress með var að það stóðu yfir viðgerðir og lyftan var notuð af iðnaðarmönnunum og hún var ekki nógu vel þrifin eftir þeirra vinnu en það verður vonandi tímabundið. Ég mæli með þessu hóteli.

Dato for oppholdet: mai 2016
1  Takk, Guide372803
Anabel G, Director de Relaciones con Clientes på H10 Conquistador, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2016

Kæri Sigríður S,

Við viljum þakka þér fyrir að deila reynslu þinni á H10 Conquistador á TripAdvisor.

Við erum ánægð að þú njóta hótelið okkar, val á fæðu, hreint herbergi og starfsfólk.

Við vonumst til að bjóða ykkur velkomin aftur.

Kindest kveðjur frá Team H10 Conquistador!

Anmeldt 29. mars 2016

Meget bra hotell, fine rom, god service og god mat.
Det store aberet er at du i praksis ikke har tilgang til nett på dette hotellet. Ikke på rommene, ikke i fellesområder (utover resepsjons-området :-( Dette holder ikke i 2016.
Anbefaler å oppgradere til Privilege, som gir en del fordeler.
Mye støy fra diverse underholdning i bassengområdet både på dagtid og kveldstid. Underholdningen er ikke preget av høy kvalitet, men dessverre svært høyt lydnivå

Romtips: Oppgrader til Privilege - verdt pengene
Dato for oppholdet: mars 2016
1  Takk, Bjørn Olav S
Anabel G, Director de Relaciones con Clientes på H10 Conquistador, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mars 2016

Kjære Bjørn Olav S,

Fint å høre at du trives på og at du er fornøyd med våre fasiliteter.

Håper vi snart ser deg igjen- Velkommen tilbake!

Hilsen fra H10 Conquistador Team!