Anmeldt 6. april 2017

Det er 3. gangen vi besøker dette hotellet, og vi sitter igjen med mange gode minner herfra. Jeg hadde sendt et ønske om plassering på mail til hotellet lenge før ankomsten vår på søndag 19/3, det viste seg at den hadde kommet bort så vi ble litt malplassert først. Jeg kontaktet resepsjonen med det samme og gjorde dem oppmerksomme på det. De beklaget og kunne ikke gjøre noe den dagen men om jeg kom tilbake på onsdagen så skulle se om de kunne ordne noe. Vi fikk flotte rom i A-blokken med bassengutsikt, ble kjempefornøyde. Personalet er kjempehyggelige, området er flott, bassengene er flotte. Maten er god og variert, drikkene også. Ramon og de andre i baren er et eneste stort smil, tar ikke lang tid før de husker hva du skal ha. Hoved restaurantene har 8 personers bord, litt uvant til å begynne med men en får mange forskjellige samtalepartnere etter hvert, og det er trivelig. Ei dame vi snakket med har besøkt dette hotellet i 28år i strekk, det sier også noe om trivselen til gjestene. Ikke mange nordmenn her, for det meste tyskere, belgiere og italienere. Showene om kvelden er artige, det er mange multitalenter blant de ungdommene som arbeider på hotellet. Vi kommer gjerne tilbake.

Romtips: Vær obs på at det er en del trapper, både til rommene og til restauranten
Dato for oppholdet: mars 2017
2  Takk, thordagliet
Europehotels, Director de Relaciones con Clientes på Park Club Europe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. april 2017

Dear Thor-Dag Lie T,
Thank you so much for these beautiful words about your stay at Park Club Europe.
We are happy to know that you enjoy so much everytime you visit us.
We hope to welcome you again soon on your fourth visit.
Best regards from Tenerife.
The management team.

Anmeldt 2. november 2016

Sentralt all inklusive hotell med store gode rom. Sengene er bra, fin terrasse. Maten er god og variert, drikke som er inkludert er bra kvalitet! Litt slitt her og der, men de holder det rent og pent. Mange trimformer inkludert for de som liker sånt. Greie solsenger, flott hage som gir litt skygge for enkelte senger. God underholdning på kveldene, stille etter 23 og rolig om natten.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, I-Trones
Europehotels, Director de Relaciones con Clientes på Park Club Europe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2016

Dear guest,
Thank you so much for writing this review and for choosing us on your holidays in Tenerife.
We are delighted to read that your expectations were covered and you enjoyed your stay here.
We will be pleased to welcome you again soon.
Best regards.
The management team.

Anmeldt 18. april 2016 via mobile enheter

Vi besøkte dette hotellet for andre gang, da vi stortrivdes sist. Stemningen er den samme, god mat, godt drikke og hyggelig betjening. Det som trekker ned er at vi så fire kakerlakker på uteområdene, og vi fikk også fire stykker inn på rommet, og dette var ikke greit. Håper de får orden på dette problemet for hotellet ellers er veldig bra.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, thordagliet
Europehotels, Director de Relaciones con Clientes på Park Club Europe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mai 2016

Dear guest,
First of all, we would like to thank you for sharing your opinion on Tripadvisor.
It is always important for us to read the reviews of our guests, in our work to improve the service offered.
We appreciate your feedback and we will evaluate your comment.
We hope to welcome you back soon in the Park Club Europe.

Anmeldt 8. april 2016

Frábær garður, góður matur, vingjarnlegt starfsfólk, fín skemmtiatriði, snilld ef fólk er með börn mikið gert fyrir þau og fullorðna sem það vildu. snyrtilegt og mjög góð staðsetning á hótelinu fyrir þá sem vilja vera miðsvæðis stutt í allt. mæli alveg eindregið með þessu hóteli.

Romtips: biðja um herbergi ekki nálægt diskóinu. og einnig nálægt lobbyi ef fólk vill ekki labba langt.
Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Georg S

Dear guest,
First, we want to thank the comment you wrote about our hotel.
We wish to thank you for your beautiful words.
We truly hope that we could welcome you back once more and show you our passion for our industry.

Anmeldt 14. oktober 2015 via mobile enheter

Stort hotell som tilbyr varierte aktiviteter for store og små. 2 ulike bassengkomplekser der det ene passer godt for barnefamilier med sklie og "sandstrand" ved bassenget. Og dybden passet godt for de aller minste. Barneaktiviteter på dagen og kvelden! Aktiviteter som fotball, kunst/galleri for de minste, diskotek og hotellet tilbyr svømme/vanntilvenning av egen svømmelæreren.
For de voksne var det tilbud om vannaerobic, fotball, vannpolo for store og små(hvis de ville), zumba/yoga/dans, m.m.
Underholding med dans og sang for alle på kvelden. Egen fitness avdeling!
I hotellområdet var det innhengninger med kaniner, papegøyer, gjess/ender.
Med all-inclusive tilbyr hotellet variert mat til frokost, lunsj og middag. Ble stadig fylt på og gikk aldri tomt for noe.
Stort hotell som ga noe kaos ved måltider fordi mange skulle ha mat samtidig. Vi som var par måtte ofte til måltidene sitte ved bord med andre gjester. Få muligheter for å sitte bare oss to.
Passer godt for barnefamilier! Men tilbyr discotek/ nattklubb for voksne.
Lite støy og uro.
Sentralt slik at du har kort vei til stranda og butikker og shopping muligheter.

Dato for oppholdet: oktober 2015
1  Takk, mgusfre
Europehotels, Director de Relaciones con Clientes på Park Club Europe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2015

Dear guest,
It is always important for us to read the opinions of our guests, in our work to improve the service offered to our customers.
It is great for us to know that you enjoyed your stay in Park Club Europe.
We will be pleased to welcome you again in the future.