Anmeldt 13. april 2018 via mobile enheter

Dette hotellet er vel et hotell på en skala fra 1 til 10 =5. Vi bor på nr 344, en superior leilighet som klart kan anbefales til å være her nede. Leilighet er romslig med stor terrasse og tak terrasse. Greit bad med badekar/dusj. Leiligheten bærer preg av at den bør oppgraderes med kjøkken og bedre vedlikehold. Mye små individer på besøk på kjøkken om det er litt vått der. Vasking er som det er her nede, går litt fort i svingene. Stort pluss for skifting av håndduker og sengeklær . Da vi har vært her før og bodd dårligere anbefaler vi nå nr 344, eller nr før eller bak. Hæ

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, finnkonradsen
Anmeldt 6. desember 2017 via mobile enheter

Veldig bra leiligheter men man må reise 2 km fra strand . Bufe er ikke så bra så anbefales ikke . Vi bør på en 3 roms leilighet med 2 soverom og 2 bad stue og kjøkken med veldig fin terrasse. Du må kjøpe såpe osv men der er kledning hver dag og håndklær og dasspapir er inkludert. Kjøkken er der det du trenger med micro plater . Samt tåler mer bestikk etc .

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Oddvar M
Anmeldt 6. desember 2017 via mobile enheter

Et overnattingssted som er absolutt å anbefale. Meget rolig og barnevennlig. Koselig strøk. Hit vil jeg igjen. TUI reisebyrå er absolutt å anbefale. Villa Mondi har en god betjening. Flott sted med eget badebasseng.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, Sven Magne S
Anmeldt 29. desember 2016

Skulle feire jule 2016 på dette hotellet. Rommene i seg selv var greie og hotellet greit men gammelt og slitt. Bør ikke gå barbeint på rommene da beina blir rimelig svarte.

Hadde bestilt halv pensjon. Frokost helt greit. Litt lite utvalg av pålegg og lignende.
Middag var det samme hver dag. Måtte be dem om å steike både kjøtt og fisk ekstra da dette var rått. For å være en 4 stjerners hotell ble vi veldig skuffet. Selv julaften var den samme maten.

Dette skulle være blue star hotell med underholdning som vi var vant med fra andre steder. Det var en vits. Bamse kom 1 gang pr dag og sa hei til ungene. Kvelden var det en kjedelig kar som hadde underholdning. Dette var meget dårlig. Satt på musikk og så skulle ungene leke.

Wifi var som å komme tilbake til 1990 og modem alderen. Gikk ikke ann å lese en avis. VG.no tok til tider 3 min å laste ned.

Ligger litt langt unna strender og shopping så langt for barn å gå.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, 660rolf
Anmeldt 9. september 2016

Hyggelig fint hotell,fin park like ved, ikke langt til golfbane,
fine terrasser,leiligheten var pen og koselig. Område innen hotellet, hadde en fin bar, hvor vi traff flere par og hadde det hyggelig.
Fine badebasseng for voksne og barn.
Hyggelig hotellområde.
Vi kommer til å reise dit igjen.

Romtips: Hjørnesuitene var sto og solfylt, soverommet hadde stort skap med speildører., bra stue,koselig kjøkken bra bad.
Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, Greta O