Anmeldt 10. mars 2015

Dette hotellet har som nabo sykehus med ambulansetrafikk døgnet rundt.Det er rent og pent, men maten er ikke noe særlig da de har basert seg på all inklusive.Kokkene er inkompetente og staben snakker ikke annet enn spansk.Servicen var helt på topp, og sett i lys av den spanske økonomisker situasjonen er det brukbart.Restauranten er den dårligste jeg har vært i på mine 15år som reisende, og vi har vært i 21 land, den har samme sjarm som et garage anlegg, og et lydnivå som en flyplass.Vi fant en restaurant på hjørnet som har den beste hamburgeren jeg har smakt,hjemmelaget , stor og billig.Miami bar anbefales.

Dato for oppholdet: mars 2015
4  Takk, karl4961
Anmeldt 26. august 2013

Bodde her en uke på restplass bestilling. Vi bodde her med alt inklusiv pakke og dette var helt ok, når man tar i betraktning for hva man betaler. Ikke luksus mat hotell eller rom, men som sagt helt ok.

Dato for oppholdet: august 2013
1  Takk, Royge
Anmeldt 17. april 2013

helt ok hotell.
hjelpsomme folk i reseptionen.
litt slitt hotell, men hadde ikke regnet med noe annet. man får det man betaler for..
men utrolig dårlig vasking!
greit att det er litt slitt, men man regner med att det er rent.
vi var 3 par som reiste, og hadde dermed 3 rom.
vaskedamen kastet skittne sko og klær i kofferten med rene klær.
det var like mye sand på gulvet etter att hun hadde vert der,
så vi hang opp skiltet med do not disturb.
hun gikk inn alikevell i samtlige 3 rom.
på toppen av det hele rappa hun bøtta vår.
plukket ut det som lå i bøtta, og tok den med seg.=(
heisen er ikke for folk med heisskrekk, da den stoppet flere ganger.

Dato for oppholdet: april 2013
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, monikabrx
Anmeldt 19. mars 2013

Storkoste oss her på hotellet i 14.dager med jenta våres på 5 år.. stille og rolig, men støy fra trafikk i rundkjøringen. Vaskedamene kan være litt høylytte på formiddagen, heisene er slitt, og litt humørsyke, (satt fast en gang, pga overvekt, så dette var våres feil da vi gikk 5 stk inn i heisen.)
Videre er bassengområdet veldig rent til enhver tid, vannet er litt kaldt , men samtidig greit ettersom vi kom fra kalde Norge, og er ikke vandt med bedre. Kjøkken litt lite, ikke vannkoker, og ikke propp til badekar. Hotellrommene er gennerelt slitte, men husk at dette er et 3 stjernes. Jeg vil kalle det 3+ .Uansett. Jeg tror ikke vi kommer tilbake til dette hotellet da vi ønsker et som er litt nærmere strandpromenaden neste gang. Dette blir jo uansett et rent voksenhotell til sommeren. De ansatte var hyggelige og behjelpelige. Anbefaler ikke all inclusive da det er så mye andre spisesteder å finne i nærheten. PS: Be om ekstra madrass ettersom sengene er superharde. Dette får du gratis. Men alt i alt så anbefales hotellet til dere som ikke er så kresne.

Dato for oppholdet: februar 2013
1  Takk, Tommy12345_33
Anmeldt 26. januar 2013

Vi var 3 stykker og hadde det veldig fint. Skjønner ikke hva folk forlanger av et sydenhotell. rommet ble vasket hver dag av blide vaskedamer og håndkler skiftet. Ingen insekter. Vi kommer nok igjen. Hilsen oss på rom 221 og 222 i Januar 13.

Romtips: Vi var på rom 221 og 222 mot basseng 2 etasje og der var det fint.
Dato for oppholdet: januar 2013
  • Reisetype: Reiste med venner