“Pent men smakløst”
Anmeldelse av La Palapa Beach Club

La Palapa Beach Club
Vurdert som nr. 138 av 297 Restauranter i Playa de las Americas
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig flott beliggenhet på stedet, likevel er det det eneste som trekker opp. Servitørene virker lite interessert og maten er ganske smakløs, noe som gjør at prisene ikke føles hyggeligere.

Takk, 84madst

Anmeldt 17. mars 2018 via mobile enheter

Fin beliggenhet, men svak service
Kelnerne var mer interessert i å prate med hverandre enn å ofre gjestene et blikk. Vi forlot stedet uten å ha fått kontakt med noen etter 11 minutter.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 275birgerm
Anmeldt 14. mars 2018 via mobile enheter

Dette er stedet for lunch når man tilbringer en dag på stranden.
Mye godt å velge i og rask servering.
Flott utsikt over stranden og havet.
Mange parasoller så det er lett å finne skygge til mat eller drikke

Anbefales!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, eholst
Anmeldt 20. november 2017 via mobile enheter

Var to ganger på denne restauranten som er tilknyttet hotellet vi bodde på. Sentralt og fin utsikt. Mat og service er relativt elendig. Dårlig hurtigmat og servitører som ikke følger med på kundene.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, Trond66
Anmeldt 3. mars 2017

Ikke den største menyen å velge i, men maten er veldig god. Servitørene jobber flittig, men kunne være litt mer oppmerksom. De er hyggelige og midt på treet raske. Denne restauranten kan være full til tider og det er da vanskelig å finne bord. Vi har forlatt stedet et par ganger på grunn av dette, vi kommer likevel tilbake. Vil absolutt anbefale stedet.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Jo Inge S

Reisende som så på La Palapa Beach Club, så også på

Playa de las Americas, Arona
Playa de las Americas, Arona

Har du vært i La Palapa Beach Club? Del dine erfaringer!