“God fisk”
Anmeldelse av prime steak house

prime steak house
Vurdert som nr. 85 av 325 Restauranter i Playa de las Americas
Anmeldt 22. februar 2019 via mobile enheter

Vi hadde seabass og laks begge deler snakte utmerket. Jeg kommer gjerne igjen. Fin service og hurtig servering
Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: februar 2019
Takk, stigh178
GourmetlandGroup, Director Comercial på prime steak house, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mars 2019

Takk!

Anmeldt 17. november 2018

Har vært her flere ganger. Har spist både fisk og biff. Bestandig fått veldig god og smakfull mat. God servise. Kan anbefales.

Takk, Øyvind U
GourmetlandGroup, Director Comercial på prime steak house, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Takk skal du ha! Din mening oppfordrer oss til å fortsette å tilby best mulig service.

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Flott sted like ved musikkfontenen. Fantastisk service. Biffen vi fikk servert var helt topp.Glutenfritt alternativ, Anbefales

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Steinar-kr
Gourmetland R, Director Comercial på prime steak house, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2018

Bedankt! We stellen uw reactie op prijs...

Anmeldt 15. mars 2018 via mobile enheter

Bestilte en porsjon lammeskulder. Ypperlig, mørt kjøtt med grønnsaker. Brokkolien hadde kanskje hatt det bedre med et par min kortere koketid, Men alt i alt et sted jeg gjerne besøker igjen. Hyggelig personale

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 275birgerm
Jesus G, Director Comercial på prime steak house, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mars 2018

hartelijk bedankt, Birger

Anmeldt 14. desember 2017

Gjevnt over et meget bra spisested. Flott og mørt kjøtt. Har aldri fått noe å klage på.. Mye bra Angus kjøtt. Mmmm

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Gustav K

Reisende som så på prime steak house, så også på

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i prime steak house? Del dine erfaringer!