“Pizza”

Mi Piace Ristorante italiano
Vurdert som nr. 75 av 284 Restauranter i Playa de las Americas
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Kan anbefale pizza som serveres her. Veldig god, hyggelig personale og god service. Fikk anbefalt en god spansk rødvin som passet veldig bra sammen med pizza.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, jannickeb2015
GourmetlandGroup, Director Comercial på Mi Piace Ristorante italiano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2019

Thanks!

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde spaghetti bolognese, ravioli og tagitelle - alt smakte godt. En god opplevelse, mrn spørs om vi ikke ser oss rundt etter noe annet neste gang - uansett verdt et besøk i løpet av 14 dager

Takk, JEHeggholmen
Gourmetland R, Director Comercial på Mi Piace Ristorante italiano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Jan-Erick Vi setter pris på din kommentar, det er viktig for oss.

Anmeldt 19. mars 2018 via mobile enheter

Har vært her flere ganger og spist lunch. Har kun prøvd pizza, men de har vært nydelige hver gang. Det er skikkelig italiensk fersk pizza bakt i vedfyrt stenovn. Det gir en utrolig god smak. Hyggelig betjening også.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, PDant
Gourmetland R, Director Comercial på Mi Piace Ristorante italiano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2018

Takk! kom tilbake snart ...

Anmeldt 14. desember 2016 via mobile enheter

Vi hadde tidligere besøkt steakhouset i etasjen over (på hjørnet) og var svært tilfreds med mat og service der. Vi fikk høre at denne restauranten var i samme kjede, og valgte å prøve denne.

Desverre ble vi møtt av en svært pågående innkaster med innøvde setninger. Nede i restauranten fant vi oss et bord, og da vi spurte servitør nr 1 om anbefalinger på pastamenyen svarte hun at hun ikke spiste pasta, og gikk.

Servitør 2 kom etterpå og anbefalte noen retter på pastamenyen og fortsatte å ta bestillinger fra andre på bordet. Hun antok plutselig at vi ønsket å bestille de to rettene hun anbefalte. Jeg fikk heldigvis korrigert dette, og da fremstod hun som fornærmet.

Servitør 2 kom etter en stund med vin, sjenket denne, og holdt deretter på å velte et vinglass i fanget mitt.

På musikkanlegget ble det spilt svært høy musikk av typen listepop. Vi bad servitør 3 om å dempe lyden, og dette ble gjort umiddelbart til alles lettelse.

Vi bestilte fiskesuppe, denne var dårlig. Gulasj (okse) var alt for salt. Grillede sardiner var bra, og pastaretten var god.

Under hele middagen gikk servitørene rundt og talte penger og gikk og kastet på mynter i hendene sine. De virket lite motiverte, og gjespet til stadighet idet de gikk rundt i restauranten.

På veg ut spurte innkasteren om vi hadde hatt det fint, og om vi kunne skrive en omtale om den på nettet. Jeg forklarte at vi var misfornøyde og at servicen var elendig og maten var midt på treet. Hun unnskyldte seg med at det var sent på kvelden (20.45). Jeg sa at dette ikke skal ha noe å si.

For all del, styr unna og velg noe annet!

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Roonsie
gourmetland, Director Comercial på Mi Piace Ristorante italiano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2017

gracias por su comentario incrible hablaremos con el responsable

Anmeldt 3. november 2016 via mobile enheter

Ikke det store øyeblikket her. Dårlig service med sure kelnere og en mat som overhode ikke var noen høydere.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Jonny K

gracias por su comentario

Reisende som så på Mi Piace Ristorante italiano, så også på

Los Cristianos, Arona
Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Mi Piace Ristorante italiano? Del dine erfaringer!