“altid bra.”
Anmeldelse av Bora Bora

Bora Bora
Vurdert som nr. 42 av 297 Restauranter i Playa de las Americas
Anmeldt 18. desember 2018

Kommer ikke utenom Bora Bora,når vi er i Las Americas.Altid hyggelig betjening,og god og rimelig mat.En favoritt på Adeje kysten.

Anmeldt 15. april 2018

En restaurant hvor du aldri blir skuffet.Alltid hyggelig betjening,som har tid til å prate med alle.God og rimelig mat,raskt servert.Ikke la deg lure av enkle lokaler,alltid rent og pent,med rene hvite duker.

Dato for besøk: april 2018
Anmeldt 13. desember 2017

En restaurant vi kommer tilbake til.Betjeningen er alltid blid og hyggelig Maten er god ,og raskt levert.En av våre favoritter i Playa de las Americas.

Dato for besøk: november 2017
Anmeldt 21. august 2017 via mobile enheter

Vennlig og hyggelig betening rask servering, og maten smakte veldig godt
Øl er rimelig jeg tror den koste ca 1€.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Sudzyo K
Anmeldt 10. april 2017

Alltid hyggelig betjening og god mat. Rask servering. Fin beliggenhet på strsndpromenaden. Stedet kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, ja20152015

Reisende som så på Bora Bora, så også på

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Bora Bora? Del dine erfaringer!