“God mat og flott sjøutsikt”

La Casita De Taby (bar de tapas)
Vurdert som nr. 5 av 283 Restauranter i Playa de las Americas
Anmeldt 30 januar 2017 via mobile enheter

Tapas smakte godt og servicen var god. Flott utsikt over havet fra 2. etasje. Rimelig. Herlige reker i hvitløksolje.

Takk, Magne H
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 12 desember 2016 via mobile enheter

Etter å ha lest anmeldelser av denne restauranten på TripAdvisor må jeg si ble litt skuffet. Synes selv maten ikke stod helt i stil med anmeldelsene. Tapas-rettene var helt ordinære og måltidet endte opp med å være ganske dyrt, sammenlignet med øvrige middager vi har hatt denne ferieuken

1  Takk, Steinar T. M
Anmeldt 23 november 2016

Leste om stedet på TripAdvisor og ble ikke skuffet. Utrolig hyggelige folk. Utmerket service, deilig tapas og nydelig vin. En perle av et sted.

Takk, Johs T
Anmeldt 10 november 2016 via mobile enheter

Etter en total horribel kveld på turisfellen roal garden tenkte vi gå her.. Angrer ikke, veldig hyggelige folk fra nordspania. Høffelige og serviceinnstilt. Husets vin stod i stil til ost og 5-6 andre veldig gode tapasretter. Fin utsikt, men få bord.. Ingen innpåslitne selgere heller.. Tommel opp!!

Takk, Christian T A
Anmeldt 29 juli 2016

Leste på Trip Advisor at restauranten kunne være vanskelig å finne,og det var den.Men den som leter...osv.Uansett-ble svært godt mottatt,og ivaretatt hele kvelden.Vi valgte en kombo av ostetallerken og spekemat tallerken fra en rikholdig tapas meny,som viste seg å være suksess for vårt vedkommende.Husets rødvin viste seg å matche både ost og spekemat på en fin måte,og når vår ros for mat og drikke ble mottatt med glede og entusisasme,ja da var kvelden fullkommen.
Bottom line:Liten og litt bortgjemt restaurant med nydelig tapas.Ikke dumt å bestille bord på forhånd...

Takk, runeherheim62

Reisende som så på La Casita De Taby (bar de tapas), så også på

Playa de las Americas, Tenerife

Playa de las Americas, Tenerife

Har du vært i La Casita De Taby (bar de tapas)? Del dine erfaringer!