“Koselig og god mat. 👍🏻anbefales på det sterkeste”

La Casita De Taby (bar de tapas)
Vurdert som nr. 4 av 282 Restauranter i Playa de las Americas
Anmeldt 17 februar 2017 via mobile enheter

Utrolig god mat og hyggelig betjening. Havutsikt og få bord. Litt vanskelig å finne. Tar ikke kort så husk kontanter

Takk, Elisabeth M
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 30 januar 2017 via mobile enheter

Tapas smakte godt og servicen var god. Flott utsikt over havet fra 2. etasje. Rimelig. Herlige reker i hvitløksolje.

Takk, Magne H
Anmeldt 12 desember 2016 via mobile enheter

Etter å ha lest anmeldelser av denne restauranten på TripAdvisor må jeg si ble litt skuffet. Synes selv maten ikke stod helt i stil med anmeldelsene. Tapas-rettene var helt ordinære og måltidet endte opp med å være ganske dyrt, sammenlignet med øvrige middager vi har hatt denne ferieuken

1  Takk, Steinar T. M
Anmeldt 23 november 2016

Leste om stedet på TripAdvisor og ble ikke skuffet. Utrolig hyggelige folk. Utmerket service, deilig tapas og nydelig vin. En perle av et sted.

Takk, Johs T
Anmeldt 10 november 2016 via mobile enheter

Etter en total horribel kveld på turisfellen roal garden tenkte vi gå her.. Angrer ikke, veldig hyggelige folk fra nordspania. Høffelige og serviceinnstilt. Husets vin stod i stil til ost og 5-6 andre veldig gode tapasretter. Fin utsikt, men få bord.. Ingen innpåslitne selgere heller.. Tommel opp!!

Takk, Christian T A

Reisende som så på La Casita De Taby (bar de tapas), så også på

Playa de las Americas, Tenerife

Playa de las Americas, Tenerife

Har du vært i La Casita De Taby (bar de tapas)? Del dine erfaringer!