“Greit nok”

El Molino Blanco
Vurdert som nr. 17 av 285 Restauranter i Playa de las Americas
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 21 juli 2017

Ikke imponert over verken meny eller maten. Meget bra service, men live underholdning var enerverende

Takk, hermans1

Anmeldt 14 mars 2017

Skal du feire noe ens du er på Tenerife, så er dette stedet. Husk å bestille bord. Ikke det billigste stedet du kan dra på. Men dette kompenseres med god service fra du kommer inn døren. Lammeskank var så mørt at det var ikke behov for biffkniver. Også entrecôte var godt. Ikke mange plasser hvor du kan oppleve en syngende kokk. Hyggelig.

Takk, Inge S
Anmeldt 25 oktober 2016

Nydelig sted, god mat og herlig betjening. Herlig atmosfære og flotte sangere, og selvsagt spesielt kokken. Det er litt dyrere her men virkelig verdt det.

Takk, Eva T
Anmeldt 28 mai 2016 via mobile enheter

Det var veldig dyrt, ikke imponert over hverken meny eller maten. Betjeningen var på kanten til frekke og uproffe. Selve restauranten var veldig fin så det var litt dumt at det andre ikke var bra.

Takk, Mariee80
Anmeldt 18 april 2016

Vi hadde booket bord på forhånd for å være sikre at vi skulle få en fin avslutning på vår ferie med en bedre middag på El Molino Blanco. Stedet ligger like ved en travel bilvei, men er så godt gjemt blant en skog av ulike planter og vekster at man ikke merker noe til det. Inne i restaurantens riktig så koselige lokale var det piano og cello musikk når vi kom. Vi bestilte hvitløksbrød med tomat og basilikum til forrett. Det var to prefabrikata rundstykker med litt hakket, vassen tomat på... Til hovedrett hadde vi paella og andeconfit. Confiten var grei, med en ganske god sitronsaus, om enn noe vel kraftig. tilbehøret var stusselig, noen kokte gullrøtter og brekkbønner. Paellaen var i salteste laget og litt vel grøtet. En stund ut i måltidet ble pianokonserten avsluttet før kokken kom ut og sang noe enkel opera-ish musikk, før repertoaret ble byttet ut med mer poppmusikk. Når vi hadde fått dessert, eplekake og fruktsalat, var det igjen tid for sceneskifte og en smørsanger verdig Kiel-ferga entret scenen. Vi tok det som et tegn og bad høflig om regninga, som kom på drøye åtti euro, noe maten ikke kunne forsvare.

Alt i alt var maten under par, service god, lokalet fantastisk og underholdningen hyggelig (fram til et visst punkt...).

Takk, Erik K

Reisende som så på El Molino Blanco, så også på

Los Cristianos, Arona

Har du vært i El Molino Blanco? Del dine erfaringer!