Trip.com
StayForLong
Anmeldt 23. juli 2018

Til tross for at alle leiligheter inneholder en plakat på flere språk som sier at det er forbudt å legge ut håndklær osv på solsengene ved bassenget uten tilstedeværelse - og at disse vil bli samlet inn av personalet - er det totalt kaos. Frokosten begynner Kl 0700 og allrede da er håndklær lagt ut på ca 50% av sengene! Og - de blir IKKE samlet inn!! Skal man ligge ved bassenget er det bare å kaste seg ut i vanviddet, sette vekkerklokka på 0600 og løpe ut... God ferie For øvrig er leilighetsanlegget helt greit..

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, elundbe
Anmeldt 28. mars 2018

Rom og omgivelser veldig ok, rent og pent hotell og flott for småbarn. All inclusive var en skuffelse, lite å velge mellom og halvlunken mat til middag. Men barna likte pølser og pizza. Hyggelig betjening, kort vei til stranden.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Liv K
Anmeldt 28. februar 2018 via mobile enheter

Dette er klart et hotell for småbarnsforeldre, men det var også en del pensjonister der.
Vi bodde i en toetasjes leilighet i 5.etasje, med utsikt over basseng. Veldig godt fornøyd med leiligheten og ettersom vi bodde ganske høyt, ble det lite støy på kvelden. Også fornøyd med basseng. Både for barn og voksne.
Vi hadde betalt for all inclusive. Det vil jeg ikke anbefale hvis man liker at maten smaker litt. Frokost ok, men resten var kjedelig syntes vi.
Beliggenhet for hotell var veldig bra, med kort avstand til strand og by.
Vi kan gjerne velge samme hotell igjen, men uten all inclusive.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Brita F
Anmeldt 6. oktober 2017 via mobile enheter

Det positive:
Bra plassering. Ligger nært shopping og nært stranda. Samt kort reisetid fra flyplassen.
Barneklubb med Lollo og Bernie med flinke folk og bra avlastning for foreldrene.
Mulighet for all inclusive.
Området til bassenget er inne på hotellet og alt er samlet rundt bassenget, lett for barna å orientere seg.

Gjennomsnittlig: bassengområdet er helt greit, et større med dybde 1.4m og et barnebasseng med dybde 0.6m.
Området rundt bassenget er litt slitt, men god plass å sitte på.
Maten er rimelig standard buffet, noe ensformig i lengden. Men hadde ikke valgt all inclusive hvis vi var her uten barn.

Negativt: ingen air condition. Blir varmt på natten. Finnes en vifte på stua, men ikke på soverommet. Hvorfor?
Mye bråk om natten. Underholdingen gir seg kl 23, noe som er normalt, men det klirres i glass og kastes søppel og slamres i dører til ihvertfall 02:00 om natten. Så begynner det kl 07 igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Mkhovde
Anmeldt 23. juli 2017

Dette er et familiehotell, og passer best for småbarnsfamilier.

Det positive først.
De ansatte ved hotellet var meget vennlige og serviceinnstilte, og det er ansatte i resepsjonen som snakker både norsk og svensk. Selve bassengområdet er stort og oversiktlig med et stort basseng og et mindre barnebasseng. Hotellet ligger i et område med mange fine restauranter og store kjøpesentre. Kort vei til fin sandstrand.

Det negative.
Mye støy på natten. Det er ikke air condition på rommene slik at du er nødt til å sove med åpne dører på sommeren. Du kan leie portabel air condition, men du må like vel ha åpen dør for å slippe ut varm luft som denne genererer. Hver natt tømmes søpla mellom 2 og 4 på natten, og det bråker noe vanvittig. I tillegg mye trafikkstøy og skråling fra folk. Vi hadde gjennomgående leilighet med utsikt til basseng. Mulig at det er mindre støy i andre leiligheter som vender vekk fra hovedgaten.

Bassengområdet var skittent, og grøntområdet ved bassenget ble brukt som askebeger. Vær derfor forsiktig med å la barna løpe barbeint på gresset. Selvsagt mye støy og overbefolket i bassenget. Det er ikke lov å reservere solsenger, men det ga alle blaffen i og hotellet gjorde ikke noe med det. Så du må tidlig ut for å få en solseng ved bassenget. Badevakten har ingen funksjon annet enn å sjarmere damer, så hold et øye med barna i bassenget.

Vi hadde "all inclusive", men på grunn av svært dårlig hygiene i matsalen kunne vi ikke spise der. Det var fugler overalt i matsalen og de satt i brødkurvene og på serveringsfatene og spiste. Det var ingen som gjorde noe som helst med dette omfattende problemet, så dermed fløy fuglene rund og spiste og dreit akkurat der det passet dem.

Rommet var stort men med det minste badet du kan tenke deg. Renholdet kunne vært bedre. Jeg vil også nevne kakerlakkene som går fritt på hotellet. Rist derfor alt tøy før dere drar hjem dersom koffertene har stått åpne på gulvet. Bare som et tips.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, 805GaryF