“Fantastisk sushi! ”
Anmeldelse av Sushi Amore

Sushi Amore
Vurdert som nr. 8 av 325 Restauranter i Playa de las Americas
Anmeldt 14. desember 2017 via mobile enheter

Etter å ha lest gode anmeldelser på Tripadvisor dro vi hit for en sushimiddag i går kveld. Vi spise mye sushi hjemme og denne var absolutt noe av det beste vi har spist! Friskt med pasjonsfrukt, honning og sennepssaus og knasende sprø grønnsaker er noe av smakebitene i de fantastiske makibitene. Lokalene var freshe, toalettene rene og personalet hyggelige og serviceinnstilte! Terningkast 6!!

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, Mari B

Anmeldt 8. desember 2017 via mobile enheter

Beste sushi vi har smakt på Tenerife noen gang.
Beregningen var hyggelig og atmosfæren ålreit. Besøkte stedet to ganger. Frithjof

Dato for besøk: desember 2017
Takk, hansfrithjofl
Anmeldt 22. november 2017 via mobile enheter

Beste sushi vi noen gang har spist. Vi valgt mixed sushi 24 biter og det passet perfekt for 2. Veldig hyggelig betjening hvor du virkelig følte deg velkommen. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 127bentet
Anmeldt 7. november 2017 via mobile enheter

Liten restaurant med hyggelig og oppmerksom betjening. Stolene kunne vært bedere å sitte på.

Allikevel må denne få 5 for den fantastisk gode sushien. Vi valgte en sammensatt meny med 24 biter. Hadde ikke lyst på hvit fisk og det var ikke noe problem å bytte disse to bitene til noe annet. Det var en fantastisk opplevelse av rene gode smaker. Delikat og lekkert lagt opp og en fryd for øyet. Liker du sushi må du bare gå hit. Valgte forretten frityrstekt camenbert til dessert- også den var perfekt tilberedt. En liten vårrull før maten var en positiv liten «gave» veldig god. Anbefales på der varmeste..... men lurt å bestille for det var stor pågang der og ikke mange bord. Ingen fare å bestille mens nan nyter en apperetiff for det tar litt tid å tilberede sushien.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 501wenchem
Anmeldt 17. oktober 2017 via mobile enheter

Koselig liten restaurant med hyggelig og oppmerksomt personale. Fantastisk fersk og god sushi. Helt greie priser. Absolutt ikke dyrt! Vi kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, MeretheLa

Reisende som så på Sushi Amore, så også på

Arona, Tenerife

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Sushi Amore? Del dine erfaringer!