“Veldig god sushi ”
Anmeldelse av Sushi Amore

Sushi Amore
Vurdert som nr. 8 av 325 Restauranter i Playa de las Americas
Anmeldt 10. januar 2018 via mobile enheter

Nydelig sushi. Vi prøvde 5 forskjellige makiretter og alle smakte veldig godt. Vi bad om vinanbefaling og fikk anbefalt en hvitvin som passet veldig godt til sushien. Veldig hyggelige servitører. Anbefales å bestille bord. Første kvelden vi vurderte restauranten var den fullbooket og vi bestilltefa til kvelden etter.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, _shild_2015

Anmeldt 16. desember 2017 via mobile enheter

Svært god sushi, flott tilberedt og deilige smaker! Anbefales virkelig for sushi-elskere! Koselig og liten restaurant.

Takk, irenebf89
Anmeldt 14. desember 2017 via mobile enheter

Etter å ha lest gode anmeldelser på Tripadvisor dro vi hit for en sushimiddag i går kveld. Vi spise mye sushi hjemme og denne var absolutt noe av det beste vi har spist! Friskt med pasjonsfrukt, honning og sennepssaus og knasende sprø grønnsaker er noe av smakebitene i de fantastiske makibitene. Lokalene var freshe, toalettene rene og personalet hyggelige og serviceinnstilte! Terningkast 6!!

1  Takk, Mari B
Anmeldt 8. desember 2017 via mobile enheter

Beste sushi vi har smakt på Tenerife noen gang.
Beregningen var hyggelig og atmosfæren ålreit. Besøkte stedet to ganger. Frithjof

Takk, hansfrithjofl
Anmeldt 22. november 2017 via mobile enheter

Beste sushi vi noen gang har spist. Vi valgt mixed sushi 24 biter og det passet perfekt for 2. Veldig hyggelig betjening hvor du virkelig følte deg velkommen. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 127bentet

Reisende som så på Sushi Amore, så også på

Arona, Tenerife

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Sushi Amore? Del dine erfaringer!