“Nydelig sushi”
Anmeldelse av Sushi Amore

Sushi Amore
Vurdert som nr. 8 av 325 Restauranter i Playa de las Americas
Anmeldt 26. mai 2018 via mobile enheter

Etter litt leiting fant vi endelig Sushi Amore. Anbefales virkelig. Nydelig sushi og god hvitvin og japansk øl.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, tovel287

Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

God sushi, anbefales. Vi bestilte et sånt fat med flere varianter med suksess! Et must om du liker sushi og er på Tenerife.

Dato for besøk: april 2018
Takk, rubent830
Anmeldt 10. januar 2018

Sushien var god, den - men det var vi egentlig forberedt på siden vi hadde hørt så mye bra om restauranten. Prisene var også gode - og en del billigere enn de andre sushi-restaurantene lenger nede mot "sentrum" og hovedgaten (hvor det var mer norske priser). Et stort minus var likevel at vi måtte vente i ca. 2 timer på maten. Vi fikk heller ikke noe info fra servitøren underveis om at maten kom til å bli såpass forsinket.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Ingeborg D
Anmeldt 10. januar 2018 via mobile enheter

Nydelig sushi. Vi prøvde 5 forskjellige makiretter og alle smakte veldig godt. Vi bad om vinanbefaling og fikk anbefalt en hvitvin som passet veldig godt til sushien. Veldig hyggelige servitører. Anbefales å bestille bord. Første kvelden vi vurderte restauranten var den fullbooket og vi bestilltefa til kvelden etter.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, _shild_2015
Anmeldt 16. desember 2017 via mobile enheter

Svært god sushi, flott tilberedt og deilige smaker! Anbefales virkelig for sushi-elskere! Koselig og liten restaurant.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, irenebf89

Reisende som så på Sushi Amore, så også på

Arona, Tenerife

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Sushi Amore? Del dine erfaringer!