“Fantastisk mat!”
Anmeldelse av Sushi Amore

Sushi Amore
Vurdert som nr. 7 av 324 Restauranter i Playa de las Americas
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Blant den beste sushien vi har smakt! Spennande meny, gjennomført laga og hyggelige ansatte. Vil absolutt tilbake

Dato for besøk: juli 2018
Takk, ThereseK327

Anmeldt 26. mai 2018 via mobile enheter

Etter litt leiting fant vi endelig Sushi Amore. Anbefales virkelig. Nydelig sushi og god hvitvin og japansk øl.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, tovel287
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

God sushi, anbefales. Vi bestilte et sånt fat med flere varianter med suksess! Et must om du liker sushi og er på Tenerife.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Ruben T
Anmeldt 10. januar 2018

Sushien var god, den - men det var vi egentlig forberedt på siden vi hadde hørt så mye bra om restauranten. Prisene var også gode - og en del billigere enn de andre sushi-restaurantene lenger nede mot "sentrum" og hovedgaten (hvor det var mer norske priser). Et stort minus var likevel at vi måtte vente i ca. 2 timer på maten. Vi fikk heller ikke noe info fra servitøren underveis om at maten kom til å bli såpass forsinket.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Ingeborg D
Anmeldt 10. januar 2018 via mobile enheter

Nydelig sushi. Vi prøvde 5 forskjellige makiretter og alle smakte veldig godt. Vi bad om vinanbefaling og fikk anbefalt en hvitvin som passet veldig godt til sushien. Veldig hyggelige servitører. Anbefales å bestille bord. Første kvelden vi vurderte restauranten var den fullbooket og vi bestilltefa til kvelden etter.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, _shild_2015

Reisende som så på Sushi Amore, så også på

Arona, Tenerife

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Sushi Amore? Del dine erfaringer!