“Fantastisk”
Anmeldelse av Sushi Amore

Sushi Amore
Vurdert som nr. 8 av 325 Restauranter i Playa de las Americas
Anmeldt 18. februar 2019 via mobile enheter

Dette var sushi med stor S
Rett og slett helt perfekt fra start til mål
Bestilte en Combo med 5 forskjellige smaker og det var nydelig

Dato for besøk: februar 2019
Takk, tomas h

Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Blant den beste sushien vi har smakt! Spennande meny, gjennomført laga og hyggelige ansatte. Vil absolutt tilbake

Dato for besøk: juli 2018
Takk, ThereseK327
Anmeldt 26. mai 2018 via mobile enheter

Etter litt leiting fant vi endelig Sushi Amore. Anbefales virkelig. Nydelig sushi og god hvitvin og japansk øl.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, tovel287
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

God sushi, anbefales. Vi bestilte et sånt fat med flere varianter med suksess! Et must om du liker sushi og er på Tenerife.

Dato for besøk: april 2018
Takk, rubent830
Anmeldt 10. januar 2018

Sushien var god, den - men det var vi egentlig forberedt på siden vi hadde hørt så mye bra om restauranten. Prisene var også gode - og en del billigere enn de andre sushi-restaurantene lenger nede mot "sentrum" og hovedgaten (hvor det var mer norske priser). Et stort minus var likevel at vi måtte vente i ca. 2 timer på maten. Vi fikk heller ikke noe info fra servitøren underveis om at maten kom til å bli såpass forsinket.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Ingeborg D

Reisende som så på Sushi Amore, så også på

Arona, Tenerife

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Sushi Amore? Del dine erfaringer!