Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet levde opp til navnet sitt, et godt sted å chille. Meget god frokost, et stort svømmebasseng med et fint poolområde. Flott sandstrand hvor gjester fra nabohotellene også kom, og ikke minst solnedgangene - se bilde. Rommene var fine med senger som ikke var så harde å ligge på som de kan være andre steder her. Som vanlig i Thailand var personalet smilende, hjelpsomme og vennlige. Eneste spørsmålstegn er om det kan bli kamp om solsengene her i høysesong? Vi hadde aldri noen problemer med det.

Dato for oppholdet: desember 2018
3  Takk, Arne O
Anmeldt 29. januar 2018 via mobile enheter

Vi hadde ei fantastisk og veldig «chill» veke her!

Profesjonelle, hjelpsomme og alltid smilande ansatte kor enn du går. Rommet var heilt perfekt; romsleg, reint og med utgang direkte til basseng. Dessverre ikkje solforhold og litt kaldt basseng, men det var ikkje på rommet vi oppholdt oss på dagtid uansett.

Ingen problem å finne solseng verken på stranda eller ved bassenget. Forøvrig er stranda langt ifrå den største, men svært idyllisk.

Populært spa, vi brukte det ikkje, men forstod at det lønnar seg å booke på forhånd.

Fin restaurant og god mat. Vi endte opp med å ete her kvar kveld ettersom det var så beileilig og bra. Nokre dagar i veka arrangerar dei også temakveldar som thaikveld og sjømataften. Artig fireshow. Men det absolutt beste er frukosten, som kan inntas når som helst på dagen og er basert på ein ala carte meny kor du kan plukke og kombinere som du vil. Nydelig! Og perfekt om ein vil sove litt lenger ein dag eller heller ta frukosten som lunsj/brunsj/kvelds.

Prisnivået her er sjølvsagt noko høgare enn kva ein forventar i Thailand (legger også på 7 % tax og 10 % service), men vi tykte det var verdt prisen for ei avslappande veke og ein sømløs opplevelse.

Anbefalast på det varmaste!

Dato for oppholdet: januar 2018
4  Takk, Veronica E
Anmeldt 15. november 2017 via mobile enheter

Etter ett par dager i Bangkok og noen netter på enklere overnatting flyttet vi inn på The Chill samme dag som mine to reisekamerater fylte 50 år. Makan til service, standard og servering skal man lete lenge etter. Det er sikkert noe å sette fingeren på, men jeg har ikke funnet det ennå. Anbefales til alle som vil ha litt luksus i ferien.

Dato for oppholdet: november 2017
4  Takk, ivanstromseth
Anmeldt 8. august 2017

Vi hadde to fantastiske uker på The Chill. Barna på 15 år fikk et eget rom med direkte utgang til bassenget, og vi hadde "The Chill Villa" med eget basseng + direkte adgang til bassenget. Fantastisk frokost og like fantastiske ansatte! Har absolutt ikke noe negativt å si om hotellet eller ansatte.

Dato for oppholdet: juli 2017
6  Takk, Monica L
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Vanvittig fint hotell, utrolig uteområde med veldig service ytende servitører. God mat og drikke.
Frokosten bestemmer du selv når du skal spise, uansett når på døgnet.

Anbefales på det sterkeste til alle!

Dato for oppholdet: juli 2017
4  Takk, JohansenMarius