Anmeldt 22. januar 2018 via mobile enheter

Rommene er veldig bra! Dårlig wifi over hele området, fungerte kun ved visse steder ved bassenget. Frokost helt grei. Spiste biff på a la carte-restauranten, den var bra! Uthaiwan som jobbet i resepsjonen var kjempeflink! Hun snakket bra engelsk og anbefalte oss restauranter som var bra:)

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Leneaala
Witthaya S, Manager på The Emerald Cove Koh Chang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2018

Dear Leneaala,

Thank you for taking the time to tell us about your wonderful stay at The Emerald Cove Koh Chang !y Your feedback is essential in our effort to improve our service standards. It was our pleasure welcoming you to our hotel and to the Island. We are delighted to know that you enjoy your holidays and you were satisfied by our services and facilities , especially MS.Uthaiwan who delivered you a great services standard with her English to give you restaurant recommendation and we do apologize for the WiFi. Your comments have been shared with the appropriate departments so that they may be addressed. Please feel free to contact me directly and it will be my pleasure to assist you.

Thank you for choosing The Emerald Cove Koh Chang!

All The Best,
Witthaya Sukhampha
Resident Manager
witthaya.s@emeraldcovekohchang.com
+66 87 0647767

Anmeldt 3. desember 2017

Fantastisk hotell, ypperlig service og bra beliggenhet! Rommene er veldig store, de har også en veldig deilig terrasse. Ellers er det veldig rent og pent rundt om på hele hotellet. Frokostbuffeen er veldig variert og har noe for alle. Restauranten har ellers veldig god mat, men litt dyrere enn å spise utenfor hotellet. For de som vil trene i ferien har hotellet også et veldig greit treningsrom.

Alle som jobber her er imøtekommende, hyggelige og serviceinnstilte. Alt i alt et veldig bra hotell som vi vil anbefale videre!

Romtips: Likte oss godt i tredje etasje!
Dato for oppholdet: november 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Amalie H
Anmeldt 1. desember 2017 via mobile enheter

Fantastisk hotellet! Store flotte rom med kjempegode senger. Veldig bra service igjennom hotellet og personalet prater bra engelsk. Restaurantene har veldig god mat og svært god service. Flott 50 meters basseng med poolbar. Hotellet har egen strand med mange solsenger.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Sightsee742592
Anmeldt 1. desember 2017 via mobile enheter

Elsker dette hotellet. Godt 5☆ hotell med fantastiske fasiliteter, rom og staff. Stille og rolig. Restaurantene har fantastisk mat og proffe, smilende og hyggelig betjening med gode engelskkunnskaper. Store rom og gode senger. Rent og pent. Det er også rent og pent på alle offentlige rom, samt fellesarealene på hele anlegget. Flott 50 m basseng og god plass med solsenger både ved poolen og ved sjøen.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Tone S
Anmeldt 29. januar 2017 via mobile enheter

Første gang på Koh Chang. Vi reiste med ving.no som har Emerald Cave i sin katalog, og dette hotellet innfridde alle våre forventninger om et ferieparadis. Vakkert hageanlegg, rett på stranden, med et lite lokalt samfunn rett i nærheten, der vi spise lokalt, godt og billig, vasket tøyet for 50 baht, og her kunne vi vandre barbeint fra den ene lille strandkafeen til den andre. Fargerike lykter i trærne, uforglemmelige solnedganger.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Sverd55