“Ikke så veldig bra”

Kjøkken: Thai, Skandinavisk
God for: Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Jeg var her julen 2017 og da var alt veldig bra, MEN vet ikke om vi kom på et dårlig tidspunkt nå. jeg bestilte en enkel Egg og bacon sandwitch. egget var overstekt, bacon ok, men brødet var rett og slett vått. og da jeg ba om et nytt "rosted" var det en liten lunk. En bestilte lamme kotteletter, det smakte gammel sau!! pizzaen så god ut men var middels og de glemte en del av ingrediensene, selv om vi ba betjeningen repetere bestillingen. en dårlig matopplevelse denne gang.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, torgeir s
FrankN-TH, Owner på The White Elephant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Hei og takk for tilbakemeldingen. Det virker som om du var maks uheldig denne gangen og det beklager jeg veldig. Forklaringen kan være en blanding av at vi var og er i høysesongen med masse gjester samt at vi er i Thailand og språk og misforståelser er en konstant utfordring. Vi har meget dyktige ansatte både på kjøkken og i restauranten men uhell kan skje selv om det ikke skal skje. Alle våre råvarer er førsteklasses og det overrasker meg at lammekotelettene fra Australia ikke var gode.
Det er uansett beklagelig at dere ikke tok kontakt og ga oss en mulighet til å rette på dette. Vår policy er å erstatte retter våre kunder ikke er fornøyd med eller ta de av regningen. Vi ønsker kun fornøyde gjester.
Håper dere uansett vil gi oss en ny sjanse da denne opplevelsen slettes ikke er normalt.

Anmeldt 11. mars 2018

Vi besøkte dette stedet etter anbefaling fra venner av oss. Det viste seg å være en god ide for dette er et veldig flott og hyggelig sted med god mat og drikke samt hyggelig betjening. Vi var der under OL og så mye spennende sport hvor vi nordmenn vant masse gull! De har et stort utvalg av øl og annen drikke samt noen norske matfavoritter. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, johansengeir
Anmeldt 27. februar 2017 via mobile enheter

Byens beste sportsbar med hyggelig betjening og eier
Maten er utsøkt og ølutvalget
Er bort i mot umulig å sammenligne seg med.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Kjetil Andre E
Anmeldt 21. februar 2017 via mobile enheter

God mat og drikke! Hyggelig personale og god service. Beste burgeren jeg har smakt på lenge! Anbefales!

Dato for besøk: februar 2017
Takk, jeanettew208
Anmeldt 19. februar 2017

God mat og hyggelig betjening. Stoppet innom for å spise frokost før vi dro fra øya. Veldig bra utvalg på menyen og man får kjøpt Skandinavisk snus( noe man får fri for når man er lenge i Thailand). Stort pluss for det. Vi bestilte 3 forskjellige retter og alle 3 var veldig fornøyd med maten.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, class2017

Reisende som så på The White Elephant, så også på

Koh Chang, Trat Province

Koh Chang, Trat Province

Har du vært i The White Elephant? Del dine erfaringer!