“Nydelig mat”
Anmeldelse av Taste of India

Taste of India
Vurdert som nr. 16 av 326 Restauranter i Koh Chang
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Vi spiste der flere ganger. Enkel innredning, men rent og pent. Maten var veldig bra, noe av det beste indiske vi har opplevd. Absolutt å anbefale.

Takk, bella64

Anmeldt 11. mars 2018

Noe av det beste vi har spist av indisk mat. Restauranten ser veldig enkel ut men maten er ypperlig. Chicken Tikka Masala var kjempegod og også de mange smårettene vi hadde.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, johansengeir
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Hatt mange koselig kvelder med nydelig mat og god servise.
Vi fikk servert maten vi ønsket oss servert uten å måtte lete i menyen.
Alt var helt topp og anbefales på det varmeste.

Takk, eval924
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

I løpet av våre 14 dager i KOH Chang fikk vi oppleve denne restaurant flere ganger . Fantastisk service , mange store og gode matopplevelser. Flott atmosfære som gjorde at vi kom igjen og igjen. Vertskapet på restauranten er eksempel på hvordan en god restaurant skal drives. Alltid imøtekomme og behjelpelige med valg av retter og mengder og tid til å ha kontakt med sine gjester på en varm og god måte. Denne plassen må bare oppleves. Tusen takk for mange hyggelige kvelder hos dere .

Takk, olemartink2017
Anmeldt 15. november 2017 via mobile enheter

Enkelt lite sted med indisk mat og skredder om hver andre. Veldig god indisk mat. Ikke for spicy. Flink betjening som sørget for at vi ble mette.

1  Takk, ivanstromseth

Reisende som så på Taste of India, så også på

Har du vært i Taste of India? Del dine erfaringer!