“Tynn cola og elendig service”
Anmeldelse av Stubneralm

Stubneralm
Vurdert som nr. 49 av 79 Restauranter i Bad Gastein
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Stoppet på dette tilsynelatende trivelige «vannhullet» for å kjøpe litt drikke. Først var problemet at de kun tok kontanter. Vi klarte å rumle sammen nok euro til å kjøpe 2 glass Cola fra dispenser. At det kostet en hundrings i norske kroner var en ting, men det vi fikk var vann med litt colafarge!Prøvde å klage og en hyggelig kvinnelig servitør var enig med oss og ville gi oss pengene tilbake, men sjefen, en ualminnelig sur og grinete sjef nektet og mente at Colaen var helt OK. Styr unna! Mange andre «vannhull» i området så det er ingen grunn til å gå innom her!!!

Dato for besøk: januar 2019

Anmeldt 30. januar 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: januar 2020
Anmeldt 26. september 2019

Dato for besøk: september 2019

Reisende som så på Stubneralm, så også på

Bad Gastein, Salzburg

Har du vært i Stubneralm? Del dine erfaringer!