Anmeldt 21. september 2018

Vi ankom hotellet etter en dag på reisefot og besøk hos diverse leverandører. Vi hadde hørt mye positivt om hotellet fra en kollega som har bodd der flere ganger. Wow, hvilket flott hotell, flott beliggenhet, rolig strøk og vi ble varmt mottatt med hotellets vertinne og eier. Hun møtte oss med et ærlig velkommen og rommene var klare. Og rommene, ja de var modernisert og var superflotte, rent, flott bad - rent, ikke støv i krokene og på lampeskjermer. Vi bestemte oss tidlig for og spise middag der, maten vil jeg gi 5 stjerner og var virkelig god. Faktisk det beste måltidet på vår 4 dagers opphold på såkalte eksklusive restauranter. Her vil jeg bo igjen og anbefaler alle andre og booke rom her.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Brede S
Anmeldt 17. september 2018

Dette var et fantastisk hotell på all måter. Rommene var fine og rene. Maten både frokost og 5 retters middag var fortreffelig. I tillegg en fantastisk SPA avdeling. Det var også god underholdning på kveldstid. Alt i alt et meget flott opphold og fint utgangspunkt for fjellvandringer.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 314gen
Anmeldt 12. mars 2018 via mobile enheter

Hadde en fantastisk opplevelse på dette hotellet, ærverdig hotell med meget god service. Alt fra resepsjon til møterom og ikke minst Resturant. Rita resturant fikk topp score, har kunne du velge de lekreste retter og ikke minst vinmenyen ! Den får topp karakter. Kjeller resultat med litt mer rustikk preg var også veldig god. Kan på det sterkeste anbefales.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, steinhugoheske
Anmeldt 13. februar 2018

Fantastisk beliggenhet, kort vei til skitrekk, nydelige store rom og god frokost.
Alpint: Bakkene er for viderekommende, ikke reis her hvis du ikke har mye erfaring som alpinist.
Men et utrolig nydelig sted inne i dalen der :)

Helge

Romtips: Rom på 27 til 35 kvadratmeter
Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Helg581
Anmeldt 26. september 2017

Faste turgjengen på 6 personar ville gjere noko utfordrande og reiste til Bad Gastein denne hausten og vi fekk ein flott og god oppleving på alle måter.
Haustferien vart prega av noko vinter, men som vestlenningar tok vi det med godt mot og humør - i godt selskap med gode turleiar og stadens guide.
5-rettars middag på Salzburger Hof var ei oppleving, vinkartet var heilt ok, men ikkje av ypperste klasse,
Pizzarestauranten på Eden Rock hadde derimot ypperleg vinkart - etter vår smak då.
Turane var godt organisert og dei var overkommelege sidan alle kunne velge sin "vansklegheitsgrad".
Vi gjekk Rød rute og var fornøgde med valet, men turane kunne gjerne være litt lenger i tid. Det skal seiast at været hadde sikkert noko med det å gjere sidan snø, skodde og litt regn gjorde opphaldet på toppane ikkje innbydde til lengre opphald der.
Vi er ikkje skremt av vær og vind, så vi vil absolutt komme attende!

Romtips: Flott utsikt mot nord - kveldssol mot syd
Dato for oppholdet: september 2017