Anmeldt 16. februar 2018 via mobile enheter

Helt greit hotell litt utenfor sentrum.
Ikke så store rom, trivelig lobby med spisested og bar som serverte gode drinker. Rent og ryddig.
God service og taxi henter deg så du slipper å gå til skiheis. Alternativt buss (som er full tidlig på dagen) 70 meter unna..

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Petter T
Anmeldt 28. juli 2016 via mobile enheter

Bodde på Regina fire dager i juli, ble sjarmert av dette vakre lille hotellet. Hadde bestilt to rom, fikk to vakre rom med balkong og utsikt. Rommene var pusset opp uten at gammel stil og sjarm gikk tapt. Litt lite plass til oppbevaring, men sengen og sengetøy var nydelig. Badet var også pent og stort, men litt dårlig lys.
Bibliotek, bar og salonger var gamle og moderne samtidig. Restauranten hadde flott utsikt, men enda bedre mat og service.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Marianne Stokke... M
Anmeldt 11. mars 2014 via mobile enheter

Koselig hotell hvor ingen av rommene er like. Ikke spesielt høy standard, men veldig god stemning. God frokost og hyggelig/hjelpsom betjening. Grei avstand til "sentrum" og skibakker, men det er bratt opp. Har du mye ski og stæsj som skal med første dagen, så kan det være greit å ta en taxi (koster ca 15 euro). Ski og støvler kan du oppbevare ved bakken fra en dag til en annen (2 euro) PS! Det er tillatt med hund på hotellet.

Dato for oppholdet: februar 2014
Takk, Overas
Anmeldt 11. mars 2014 via mobile enheter

Bodde 4 netter på Regina. Hotellet er helt ok standard men ikke noe mer enn det. Er delvis pusset opp, fin restaurant og bar men noe slitne rom. Minus for teppe på gulvet og noe gammelt bad. Men helt ok for noen dager til prisen vi betalte.
Tar ca 10 min å gå i oppoverbakke til skiheisen, men går også skibussen utenfor.

Dato for oppholdet: mars 2014
Takk, 336kristinej
Anmeldt 15. juli 2013

Styr unna dette hotellet.
Rommet var slitent. Dosetet løst.Dør til bad kunne ikke lukkes (skjev) Dører og vinduer hang såvidt på plass. Dårlig med skapplass, skittent.
Måtte spørre om mer såpe. Stod en mugge med vann på rommet, men ikke glass. Ingen minibar - ingen kaffetrakter. Ryddet aldri bort glass, kaffekopper fra terrassen.(kopper og glass da vi tok med kaffe og juice fra frokosten). Flere pærer som ikke virket.
Det gikk tre dager (var der en uke) før vi hørte av andre at hotellet kan utstede "pass" til alle busser, heiser etc. Ingen info fra hotellet om dette.
Møkkete inngangsparti. Utemøbler, innemøbler, tepper og gulv var fulle av hundehår fra en hund som fikk gjøre som den ville. I frokostsal/spisesal tyter det ut innmat fra puter og seter på sofaer og stoler. Et stort kuteppe ønsker velkommen . Det er fullt av hundehår.
Da vi kom hjem fra tur en dag (ca. kl. 1530) var det kun en av betjeningen på jobb. Hun lå på en solseng og sov. Da vi vekket henne ga hun beskjed om at det ikke var noen service akkurat nå!!! Hotellet ligger sentralt i BadGastein og frokosten var veldig god. Når personalet var der og var våkne, var de hyggelige. Prøve heller hotel Post eller Hof. Ikke mye dyrere og 10 ganger bedre.

Romtips: Vi og to vennepar til fikk de tre beste rommene, og ingen av dem kan anbefales.
Dato for oppholdet: juli 2013
  • Reisetype: Reiste med venner