“Fikk ikke maten samtidig”
Anmeldelse av Apanemi Town

Apanemi Town
Vurdert som nr. 92 av 162 Restauranter i Naxos by
Anmeldt 21. juni 2023 via mobile enheter

Maten var nydelig, og utsikten enda finere. Eneste trekk er at jeg fikk maten 10minutter før partneren min, og hadde dermed lunka mat når vi først spiste. Fikk ikke noe beklager av personalet heller.

Ville fremdeles anbefalt bare pga den nydelige utsikten.

Dato for besøk: juni 2023

Dato for besøk: april 2023
    • Atmosfære
Anmeldt 2. oktober 2023 via mobile enheter

Dato for besøk: oktober 2023

Har du vært i Apanemi Town? Del dine erfaringer!