Anmeldt 9. august 2017

Ble møtt av en koselig dame når vi ankom hotellet. Viste oss rommet som var helt ok. Etter en uke ble vi oppgradert til en juniorsuite uten at Vi hadde bedt om det. God stemning, stiller rolig hotell. Fint basseng, god frokost, grei bar og et fint uteområde. Vi spiste en lunsj og en middag på hotellet. Helt greit men var nok bedre mat til lunsj på de nærmeste Strand restaurantene.

Romtips: Ta et rom med skygge om kvelden.
  • Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, Svevikoe
Anmeldt 16. juli 2016

Alkyoni Beach Hotel er bygget i 1996 og ligger 50 meter fra stranden.

Beligenheten er veldig bra, både i forhold til byen og stranden. det er et fint basengområde, med bar og hyggelig betjening. Det er ok frokost, men du bør være tidlig ute, da de ikke fyller på med egg/omelett osv. Det er muligheter for å spise middag og lunsj også, men det er nokså dyrt.

Rommene, er svært variable, små men rene. dusjene på noen rom, er feilkonstuert, slik at det renner vann utover hele badet.

det er en fin plass å være om dagen, om du bare vil lese og slappe av ved basenget.
wifi er utbedret nå i juli 2016, da det var svært svakt.

man kan også låne store badehandklær, om dette trengs. bartender er dyktig, og du kan trygt bestille hos ham. Alt i alt, et veldig hyggelig sted å ha ferie.

Romtips: Få rom med havutsikt, så må spesifiseres ved bestilling.
  • Opphold: juni 2016, reiste med familie
Takk, Aril E
Anmeldt 21. august 2012

Koselig og rolig familiedrevet hotell med hovedsaklig familier som gjester. Hotellet ligger i enden av St.Georges beach, 200 meter fra vannkanten, med gangavstand inn til Chora. Vi hadde rom mot bakhagen uten at dette var noe stort problem. Fra basseng- og restaurantområdet har man utsikt til stranden og en vakker solnedgang. Air-condition fungerte bra.

Litt harde senger og lytt mellom rommene uten at dette utgjorde et stort problem for oss. Nesten kun kaldt vann i dusjen. Internett fungerer greit ved bassenget eller i resepsjonen. Restauranten var helt ok. Frokosten kunne vært mer variert. Hyggelig og serviceminded personale.

Alt i alt over gjennomsnittet i forhold til pris.

• Opphold: august 2012, reiste som et par
Takk, Per Erik B
Anmeldt 23. juli 2012

Dette er et av Apollos hoteller i Naxos by. Vi valgte det pga andre positive anmeldelser på Tripadvisor, og ikke minst pga alle nydelige bilder som var lagt ut fra hotellområdet. Vi ble ikke skuffet! Vi likte at hotellet ligger så fritt og med direkte utsikt og tilgang til stranden. Det er det siste hotellet på strandpromenaden, og derfor et veldig rolig område. Det tar ca 15 min å gå til gamlebyen. God frokost og lunsj, litt begrenset meny om kvelden. De fleste gjestene spiste uansett middag i byen. Noen sa det var mygg i hagen om kvelden, men vi merket det ikke. Renholdet var supert og hagen ble stelt fra morgen til kveld av en gartner. Solstoler rundt bassenget, men ønsker man liggestoler, går man ned på stranden. Der kostet 2 stoler 7 Euro pr dag.

Romtips: Alle rom har særegne balkonger eller terrasser. Rom mot vest (strandsiden) kunne visstnok være plaget av mygg om kvelden. Vi hadde rom 5 - ikke kveldssol (deilig - hadde fått nok!), og så mot bassengområdet. Hyggelig uteplass.
  • Opphold: juli 2012, reiste som et par
Takk, Anne H
Anmeldt 25. juni 2012

Helt greit hotell. Vi fikk desverre et rom med utsikt over bakhagen, og dermed var det lite lys som traff rommet. Man bør spørre om å få utsikt ned mot bassenget, og gjerne i 2.etg. Utrolig harde senger. God air-condition. WI-FI fungerer ikke på rommet, men ute ved bassenget. Mindre bra frokost, med bare ost og skinke som pålegg og appelsin-saft istedet for appelsin-juice. Fin hage som gartneren jobbet hele dagen med. Rengjøring på rommet var bare hver 3. dag. Beliggenheten var veldig bra, rett ved stranden, men lå like i nærheten av et sumpområde, så det var en god del mygg på kveldstid.

Romtips: Rom i 2. etg med havutsikt er nok det beste, men pass å få et med en balkong med skjermdeler mellom balkongene, ellers sitter man sammen med naboen der ute.
  • Opphold: juni 2012, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Apollo
Takk, Tomas_oo