Anmeldt 29. juli 2016

Koselig hotell med bra plassering i forhold til bystranda og Naxos by. Sengene var veldig gode og helt nye madrasser. Frokosten var bra. Spesielt deres hjemmelaga omelett som var tilvirket i en form. Vertskapet var hyggelig og behjelpelig.

1  Takk, Kurt L
Anmeldt 26. juli 2016

Vi var her i 5 netter i juli og var veldig fornøyd med hotellet. Vi fikk et nyoppusset rom på bakkenivå med utsikt mot det lille kapellet på baksiden. Kan så vidt glimte sjøen hvis du står på verandaen. Sengene var meget komfortable og interiøret ellers var stilig med gresk særpreg. Hotellet er familiedrevet og mor og 2 sønner er trivelige og serviceinnstilte. Eieren hadde egenhendig gjort en meget bra jobb med oppussingen i vinter med å skape en personlig stil på rommet. Frokosten var bra dog noe begrenset, med hjemmelaget eggekake, kokt egg,skinke,salami, yoghurt ,honning og syltetøy samt diverse søte kaker som ikke er min frokostfavoritt. Savnet imidlertid tomater som liksom hører med i våre greske frokoster. Beliggenheten er bra, midt mellom havnepromedan og st.george stranden. Vi kommer nok til å besøke hotellet igjen ved neste ferie på Naxos

1  Takk, anneberitsverd
Anmeldt 17. juli 2016

Pro:
God beliggenhet, kort vei til bystranda og restaurantlivet.
Hyggelig vertskap (som på alle greske familiedrevet hoteller)

Contra:
Lite og trangt bad med et dusjhjørne på kun ca 60x60 cm!!
Liten balkong med plass til en person, samt vestvendt med sol som gjør den ubrukelig på ettermiddagen.

For øvrig:
Wifi fungerte stort sett ok, frokost grei nok (god youghurt og hjemmelagde syltetøy).
Synes vurderingen på Tripadvisor er bedre enn realitene, det er ikke så fantatisk som en kan få innrykk av. Vi vil finne et annet sted neste gang vi skal til Naxos.

Romtips: Om de har rom på østsiden (morgensol i stedet for ettermiddagssol) så velg det.
Takk, SveinS351
Anmeldt 19. juli 2015 via mobile enheter

Hyggelig hotell som ligger veldig sentralt i forhold til Naxos by og agios georgios stranden.
Helt nye, gode madrasser. Veldig god frokost med masse deilige hjemmelaget mat, paier, omelett, kaker, marmelader osv... Hyggelig vertskap.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, WencheJ
Anmeldt 24. juli 2012

Er du ute etter et ekte gresk lite familiehotell er dette plassen for deg. Perfekt plassert ved stranden og samtidig like ved byen og alle restauranter og butikker. Her har vi bodd hver gang vi har vært på Naxos siden 2005.

Romtips: Rom nr 5 og 6 er perfekt for barnefamilier. Ellers er det bare å velge når på dagen man ønsker sol på terassen.
Dato for oppholdet: mai 2012
1  Takk, Kristine1961_12