“Beste restauranten i Naxos! Topp mat, topp service”

Antamoma Cuisine Deli Store
Vurdert som nr. 3 av 156 Restauranter i Naxos by
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 28. juli 2020

På min reise i Naxos har jeg besøkt mange restauranter, men ingen så god som denne. Denne restauranten skiller seg seg ut på alle mulige måter. Fantastisk atmosfære, nydelig mat og ikke minst fantastisk service av et blid og i møte kommende servitører og servitriser. Vi bestilte dry aged kjøtt som hadde lagret i 45 dager og var helt perfekt. Smaken, mørheten, farge og lukt.

Takk for alt! Vi kommer igjen!

Mvh
Philip og Fabian

Takk, philip3006

Anmeldt 28. juli 2020

Ville prøve en av de beste resturantene i Naxos og denne kom blant de øverste. Tok turen bort og ble møtt meg utmerket service. Bestilte stek som de har lagret i 45 dager (dette gjør de med alt kjøtt). Bestilte den vinen vår servitør anbefalte mest og dette er definitivt den beste greske vinen jeg har drukket.

Kom igjen dagen etterpå som også var vår siste dag her og ble tatt hjertelig i mot av samme servitør. Om man er ute etter utrolig god service, mat og drikke samt en god og rolig lokasjoner er dette stedet!

Kommer definitivt tilbake neste år.

Takk, Fabiannoraker
Anmeldt 6. august 2016 via mobile enheter

Gikk hit første dagen vi bar i Naxos, siden denne var nr 1 på Tripadvisor. Blir litt skuffet om dette er det beste Naxos har å by på. Litt slitsom atmosfære med biltrafikk rett utenfor, men grei service.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Odd F
Anmeldt 21. juni 2016

Jeg og min samboer ankom Antamoma rett før solen gikk ned over Naxos. Det er best å dra til Antamoma når solen er gått ned grunnet beliggenheten til restauranten. Vi ble raskt ekspedert av servitøren og ble servet en meget god forrett og hovedrett. Vi vil absolutt anbefale dette stedet, da vi fikk et av våre beste måltider hos Antamoma Cusine Deli Store.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Tobias V
Anmeldt 21. juli 2015 via mobile enheter

Hadde lest på tripadviser der denne restauranten ble anbefalt på det sterkeste, men vi ble dessverre skuffet.
Vi måtte vente på menyen i 15 minutter etter å fått bord. Fikk til slutt bestilt, og det tok vel 40-50 minutter før vi fikk maten. Det var mye folk på restauranten så det var vel derfor. Men and re steder vi har vært har gitt beskjed om at det kan ta litt tid... Her løp personalet forvirret rundt uten noe system. Da vi endelig fikk maten ble vi stresset av alle kelnerne som løp mellom bordene. Forstår at det var fordi det var travelt, men det er ikke måten å gjøre det på. Flere kelnere, og flere kokker hadde nok hjulpet mye bedre. Maten var fancy og flott å se på, og smakte helt ok. Så dette ble dessverre en skuffelse for oss.

Dato for besøk: juli 2015
3  Takk, WencheJ

Reisende som så på Antamoma Cuisine Deli Store, så også på

Har du vært i Antamoma Cuisine Deli Store? Del dine erfaringer!